فراخوان جدید ثبت‌نام محصولات ایران خودرو با تحویل ۹۰ روزه

ایران خودرو برای تکمیل فرآیند ثبت نام خودروهای این شرکت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت با موعد تحویل ۹۰ روزه، فراخوان داد.

دوشنبه - ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۴
فراخوان جدید ثبت‌نام محصولات ایران خودرو با تحویل ۹۰ روزه

فراخوان مرحله چهاردهم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو در حالی روز گذشته توسط ایران‌خودرو اعلام شد که در این نوبت، امکان ثبت‌نام و تکمیل وجه برای متقاضیان خرید وانت دوگانه‌سوز آریسان ۲، هایما S5 و تارا اتوماتیک فراهم آمده است.

طبق فراخوان، مشتریان می‌بایست وانت آریسان ۲ را با قیمت نهایی جدید خودرو که ۳۸۳میلیون تومان در نظر گرفته شده، تکمیل وجه کنند. و سه ماه منتظر بمانند تا خودروی ثبت‌نامی خود را از ایران‌خودرو تحویل بگیرند. این در حالی است که همین حالا، می‌توان وانت آریسان ۲ صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۲ را با قیمتی کمتر از قیمت جدید کارخانه، یعنی حداکثر در حدود ۳۸۰میلیون تومان خریداری کرد. مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در نمونه های صفر کیلومتر، در حال حاضر قیمتی در محدوده ۳۶۰میلیون تومان در بازار دارد.

با این اوصاف، به نظر شما منطقی است که خریداران نوبت‌دهی شده، در این طرح، برای آریسان۲ با قیمت جدید، ثبت‌نام و تکمیل وجه کنند؟ آن هم با تحویل سه ماهه؟!

برای دیگر خودروهای این طرح، قیمت نهایی حدودا ۹۸۳میلیون تومانی برای هایما S5 در نظر گرفته شده و تارا اتوماتیک را نیز می‌توان با حدود ۴۹۰میلیون تومان تکمیل وجه کرد. متقاضیان نوبت‌دهی شده در این طرح، می‌توانند تا روز چهارشنبه ۱۱ مرداد نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام و پرداخت وجه کامل خودرو، اقدام نمایند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟