بازگشت سبز نیمبوس با موتورسیکلت و دوچرخه الکتریکی

موتورسیکلت‌ساز معروف دانمارکی که با موتورسیکلت نیمبوس Type-C به اوج محبوبیت و شهرت در این کشور رسید، با دو محصول الکتریکی، دوباره زنده می‌شود.

شنبه - ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰
موتورسیکلت و دوچرخه الکتریکی نیمبوس - Nimbus Electric Bike and Motorcycle

نشان دانمارکی محبوب و معروف دنیای موتورسیکلت در دهه های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ میلیادی، دوباره زنده می‌شود؛ البته این بار با یک ماهیت سبز و لاین‌آپ جدیدی که شامل یک موتورسیکلت الکتریکی و یک دوچرخه برقی مدرن و جذاب می‌شود.

اگر با موتورسیکلت های نیمبوس، آشنایی ندارید، کاملا طبیعی است. این نشان دانمارکی موتورسیکلت که محصول یک شرکت تولید کننده موتور و محصولات برقی بنام NilFisk است، اولین بار سال ۱۹۱۸ در دنیای موتورسیکلت ها مطرح شد و اواسط دهه ۱۹۳۰ به اوج محبوبیت و شهرت در دانمارک رسید. اما از آنجایی که شرکت مادر، اعتقادی به صادرات آن نداشت، محبوبیت و شهرت نیمبوس، محدود شد به مرز های دانمارک.

موتورسیکلت الکتریکی نیمبوس - Nimbus Electric Motorcycle

در آن سال‌ها، نیمبوس تایپ C که محبوب‌‌ترین نیمبوس تاریخ نیز به حساب می‌آید، با ۲۲ اسب‌بخار قدرت، به انتخاب اول ارتش و کاربری‌های دولتی نظیر پست و ناوگان پلیس تبدیل شده بود. البته نمونه هایی با کاربری عمومی نیز برای مردم عادی ارائه میشد.

تولد دوباره نیمبوس، با یک موتورسیکلت الکتریکی مدرن و متمایز است که ژست منحصربفردش، با الگو قرار دادن همان Type-C های معروف فرم گرفته؛ با مشخصه‌هایی نظیر ارتفاع بسیار پایین زین با فرم معلق، و تنه‌ای که در یک شاسی مثلث-شکل که از یک طرف به توپی چرخ عقب و از طرف دیگر، به دوشاخه جلو اتصال یافته.

این محصول جدید، قرار است تا ۲۰۲۵ به بازار بیاید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟