پیکاپ کینگ لینگ تاگا H موفق به دریافت ملی شد

اولین سری پیکاپ کینگ لینگ تاگا H، محصول جدید صنایع خودروسازی پادرا که عرضه‌‎اش به تازگی آغاز شده، موفق به دریافت پلاک ملی شد.

سه شنبه - ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
پیکاپ کینگ لینگ تاگا H موفق به دریافت ملی شد

پیکاپ جدید کینگ لینگ تاگا H که محصول صنایع خودروسازی پادرا است و قرار است ابتدا بصورت واردات کامل و در ادامه بصورت واردات قطعات منفصله و مونتاژ در داخل کشور توسط این خودروساز بخش خصوصی، عرضه شود، موفق به دریافت پلاک ملی شد.

در زمان رونمایی، صنایع خودروسازی پادرا اعلام کرد این خودرو را هم در مدل بنزینی در ایران عرضه خواهد کرد که دارای موتور ۱.۸ توربو ۲۳۱ اسب‌بخاری با ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور است و هم در مدل دیزل، با موتور ۳.۰ لیتری توربودیزل ۱۴۳ اسب‌بخاری با توان تولید ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور. گیربکس متصل به هر دو موتور، از نوع دستی است البته با این تفاوت که مدل بنزینی دارای گیربکس ۷ سرعته است و مدل گازوئیل‌سوز، دارای گیربکس ۶ سرعته.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا H موفق به دریافت ملی شد

کینگ لینگ تاگا H در هیبت پیکاپی مجهز به ایران می‌آید و از امکاناتی نظیر کروزکنترل، استارت دکمه‌ای، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچ لمسی، صندلی های برقی ۸ حالته، دید ۳۶۰ درجه از اطراف به همراه دوربین دنده عقب، هشدار نقاط کور راننده، همیار حفظ خودرو در بین خطوط، قفل دیفرنسیل الکترونیک محور عقب، سنسور نور و باران، کنترل فشار باد تایرها، کنترل پایداری الکترونیک و امکاناتی از این دست بهره می‌برد.

قیمت پیکاپ جدید کینگ لینگ تاگا H در بازار، بین ۲میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تا ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد و عرضه آن از طریق نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش صنایع خودروسازی پادرا، آغاز شده است.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا H موفق به دریافت ملی شد

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟