فراخوان تکمیل ثبت نام خودرهای کرمان موتور با قیمت‌های جدید شورای رقابت

متقاضیان خرید خودرو های کرمان موتور در مرحله دوم فروش یکپارچه می‌توانند ۱۸ الی ۲۳ تیر ثبت‌نام خود را با قیمت های جدید شورای رقابت، نهایی کنند.

یکشنبه - ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
فراخوان تکمیل ثبت نام خودرهای کرمان موتور با قیمت‌های جدید شورای رقابت

شرایط تکمیل ثبت‌نام متقاضیان خرید خودروهای کرمان موتور از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی در حالی از سوی این شرکت اعلام شد که قیمت‌های جدید محصولات برای متقاضیان ثبت‌نام، طبق بازنگری شورای رقابت در لیست قیمت‌های اعلامی اردیبهشت‌ماه این شورا لحاظ شده است. طبق بخشنامه جدید فروش خودروهای کرمان موتور، ویژه ثبت‌نام کنندگان در دومین مرحله فروش یکپارچه خودرو های داخلی، قیمت جدید جک J4 معادل ۷۶۵میلیون و ۸۹۰هزار تومان اعلام شده و امکان ثبت‌نام آن بصورت اقساطی با بازپرداخت ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و یا ۳۰ ماهه وجود دارد.

بخشنامه ثبت نام خودرو JAC J4 کرمان موتور ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه

قیمت جدید کراس‌اوور کوچک JAC S3 که بصورت نقدی با موعد تحویل ۹۰ روز کاری و امکان انتخاب از رنگ های سفید و یا مشکی محصول قابل ثبت‌نام است، ۹۱۰میلیون و ۴۵هزار تومان اعلام شده. برای JAC S3 هم بصورت نقدی با تحویل ۹۰ روز کاری در رنگ های سفید و مشکی قابل ارائه است، قیمت جدید، ۱میلیارد و ۲۴۶میلیون و ۸۹۰هزار تومان در نظر گرفته شده است.

در خانواده خودروهای KMC نیز سدان J7 با قیمت جدید ۱میلیارد و ۲۸۱میلیون و ۸۸۰هزار تومان عرضه می‌شود؛ عددی که برای کراس‌اوور K7 به ۱میلیارد و ۶۰۲میلیون و ۵۹۰هزار تومان رسیده است. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از امروز (یکشنبه ۱۸ تیر) تا روز جمعه ۲۳ تیر به روش اینترنتی با مراجعه به سایت فروش محصولات کرمان‌موتور نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اقدام نمایند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟