نسخه ۲۵ سالگی سوزوکی هایابوسا

سوزوکی به مناسبت ۲۵ سالگی هایابوسا، نسخه ای تولیدمحدود برپایه این موتورسیکلت سنگین و پرهیبت خود ارائه کرده که ویژگی‌های منحصربفردی دارد.

یکشنبه - ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸
نسخه ۲۵ سالگی موتورسیکلت سنگین سوزوکی هایابوسا

سوزوکی هایابوسا که یکی از معروف‌ترین نام‌ها در دنیای موتورسیکلت می‌باشد، امسال ۲۵ سالگی خود را پشت سر می‌گذارد و در این مدت، نزدیک به ۳۰۰هزار نمونه از این موتورسیکلت سنگین که در اصل، GSX1300R نام دارد، در بازارهای بین‌المللی به فروش رفته. به همین مناسبت، سوزوکی نسخه تولید محدود ۲۵ سالگی هایابوسا را با یک سری جزئیات اختصاصی، معرفی کرده است.

نسخه ۲۵ سالگی موتورسیکلت سنگین سوزوکی هایابوسا

نسخه ۲۵ سالگی هایابوسا با یک ترکیب رنگ نارنجی Glass Blaze و سیاه Glass Sparkle عرضه شده؛ ترکیب رنگی که سوزوکی می‌گوید محبوب‌ترین انتخاب برای خریداران هایابوسا نسل دو بوده.

بر روی تنه تنومند این نسخه از Suzuki Hayabusa جزئیات گرافیکی منحصربفرد سرخ-رنگی به شکل بومرنگ خودرونمایی می‌کند که با نشان Kanji سیاه رنگ هایابوسا ترکیب شده. یک سری تریم تزئینی به رنگ سیاه براق نیز در بخش های مختلف بدنه کار شده. و شاهد استفاده از پوشش طلایی برای اجزایی نظیر زنجیر و مجموعه ترمز هستیم. در ضمن، زین این نسخه بصورت تک‌نفره ارائه شده و یک پشتی هم دارد.

نسخه ۲۵ سالگی موتورسیکلت سنگین سوزوکی هایابوسا

برای تاکید بیشتر بر ۲۵ سالگی هایابوسا، یک پلاک اختصاصی ۲۵ سالگی بر روی درپوش باک تعبیه شده و بر روی اگزوزهای حجیم نیز شاهد حک شدن این عبارت هستیم. این موتورسیکلت سنگین ژاپنی، همچون دیگر هایابوسا های عادی، از یک تکنولوژی پیشرفته برای سیستم گاز سیمی بهره می‌برد و محرک آن نیز یک موتور ۴ سیلندر ۱.۳۴۰ سی‌سی با پیکربندی DOHC است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟