آغاز عرضه تانک ۵۰۰ پلاگین-هایبرید

تانک ۵۰۰، شاسی‌بلند لوکس و مجهز گریت‌وال موتورز در مدل پلاگین هایبرید، پیشرانه ۴۰۲ اسب‌بخاری با متوسط مصرف بنزین ۲.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد.

دوشنبه - ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
شاسی بلند لوکس تانک ۵۰۰ پلاگین-هایبرید، محصول جدید گریت‌وال موتورز

خودرو تانک ۵۰۰ که پیش از این تنها با پیشرانه ۳.۰ لیتری توربو قابل عرضه بود، از این پس با پیشرانه پلاگین-هایبرید متشکل از موتور ۲.۰ لیتری توربو متصل به گیربکس ۹ سرعته HAT و موتور الکتریکی نیز قابل سفارش خواهد بود. این مدل که Tank 500 Hi-T نام دارد و شروع قیمتش در بازار چین از ۳۶۰ هزار یوان (نزدیک به ۲میلیارد و ۴۸۴میلیون تومان) خواهد بود، در کنار توان عملکردی بسیار بالای پیشرانه پلاگین-هایبرید ۴۰۲ اسب‌بخاری، مصرف سوخت بسیار بهینه‌ای نیز داشته، در حالت ترکیبی صدی تنها ۲.۰ لیتر بنزین می‌سوزاند.

شاسی بلند لوکس تانک ۵۰۰ پلاگین-هایبرید، محصول جدید گریت‌وال موتورز

لازم به ذکر است به لطف بخش الکتریکی پیشرانه، Tank 500 Hi-T می‌تواند در حالت تمام-الکتریکی، مسافتی بالغ بر ۱۱۰ کیلومتر را بپیماید که عدد قابل توجهی برای پیمایش پاک این خودرو است. همچنین بد نیست بدانید ۱۱ حالت مختلف برای رانندگی با Tank 500 Hi-T قابل انتخاب است که همین باعث می‌شود بسته به مسیر و شرایط آب‌وهوایی، دست راننده برای انتخاب حالت رانندگی ایده‌آل، کاملا باز باشد.

شاسی بلند لوکس تانک ۵۰۰ پلاگین-هایبرید، محصول جدید گریت‌وال موتورز

در کنار این موارد، باید به سطح بالای امکانات ایمنی و رفاهی این SUV لوکس و مدرن گریت‌وال موتورز نیز اشاره کنیم مثل صندلی های برقی دارای سیستم سرمایش و گرمایش با قابلیت تنظیم در ۹ جهت، پوشش چرم ناپا برای فضای داخلی، تزئینات چوب و فلز، باز و بسته برقی درب قسمت بار، ورود و استارت بدون کلید، پله های پارکابی برقی، کروزکنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، سنسور نور و باران، تهویه اتوماتیک با کنترل چند نقطه‌ای، سانروف پانورامیک و سیستم صوتی پریمیوم با صدای فراگیر.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟