آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز؛ از کامیونت های خدمات شهری تا تست‌درایو شکموتو

در کنار کامیون کشنده پرقدرت شکموتو X5000، آرین دیزل در نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز کامیونت های خدمات شهری خود را نیز به نمایش گذاشته.

سه شنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کامیون کشنده شکموتو X5000 شرکت آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز

امسال و در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز، آرین دیزل با کامیون کشنده شک‌موتو ایکس ۵۰۰۰ و کاربری های خدماتی جدیدی که برپایه کامیونت های جک ساخته، حضور گسترده‌ای دارد. با نمایش کاربری‌های خدماتی که جزو تازه‌ترین محصولات شرکت به حساب می‌آیند، آرین دیزل پایا نشان می دهد که عزم خود را برای حضور قدرتمند در بخش خودروهای خدماتی با کاربری‌های متنوع، جزم کرده. اما آنچه که بیشتر از این JAC های خدماتی در غرفه آرین دیزل مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته، شک‌موتو ایکس ۵۰۰۰ است؛ کامیون کشنده پرقدرت و مجهز آرین دیزل که حتی بازدیدکنندگان امکان تست‌درایو آن را نیز دارند.

کامیون کشنده شکموتو X5000 در نمایشگاه خودرو شیراز

شکموتو ایکس۵۰۰۰ به عنوان یکی از قدرتمندترین کامیون های کشنده مونتاژی بازار، از یک موتور ۱۳ لیتری کامینز نیرو می‌گیرد که با ۵۲۰ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۲.۴۶۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را داشته، به گیربکس ۱۶ دنده اتوماتیک ZF با سیستم تعویض دنده هوشمند متصل است. این کامیون کشنده جدید بر روی سیستم تعلیق فنر پارابولیک به همراه کمک فنر هیدرولیک در جلو و سیستم تعلیق بادی دارای ۴ بالن هوا با سیستم مدیریت هوشمند تنظیم ارتفاع ECAS به همراه میل موجگیر در عقب سوار شده.

کامیون کشنده شکموتو X5000 در نمایشگاه خودرو شیراز

سیستم ترمز نیز از دو مدار مستقل پنوماتیک، ترمزهای چرخ جلو و عقب دیسکی با سوپاپ های سیستم ترمز ساخت شرکت WABCO و مخازن ذخیره باد آلومینیومی تشکیل یافته.

تـرمز اضطراری اتوماتیک، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل هرزگردی، ریتاردر ۵ مرحله ای هیدرولیک (گیربکس) و ترمز موتور برند JACOB به همراه سیستم هشدار انحراف از مسیر نیز از جمله امکانات ایمنی آن می‌باشند. از دیگر امکانات می‌توان به تعلیق کابین با سیستم باد مجهز به ۴ بالن، کولر و بخاری درجا، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچ لمسی، سیستم دید ۳۶۰ درجه از اطراف، کروزکنترل، صندلی برقی راننده مجهز به تعلیق بادی و گرمکن، سنسور نور و باران، آینه های برقی، TPMS، هشدار سرعت غیر مجاز، تاخوگراف، تنظیم برقی ارتفاع چراغ‌های جلو، پروژکتور روشنایی برای چرخ پنجم، بادگیر سقف و جانبی، گارد محافظ جانبی و بالابر هیدرولیکی و الکتریکی کابین اشاره کرد.

کامیون کشنده شکموتو X5000 در نمایشگاه خودرو شیراز

نمایشگاه خودرو شیراز از ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۲۶ خرداد، همه‌روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟