شرایط فروش لیزینگی کامیون های باری و کشنده دوو – خرداد ۱۴۰۲

شرایط فروش لیزینگی کامیون های باری و کشنده دوو با تسهیلات ۳۶ ماهه و موعد تحویل مرداد ۱۴۰۲ توسط کاسپین خودرو فرهنگ فراهم آمده است.

چهارشنبه - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
شرایط فروش لیزینگی کامیون های باری و کشنده دوو - خرداد ۱۴۰۲

شرایط فروش لیزینگی کامیون های باری و کشنده دوو طی بخشنامه‌ای توسط کاسپین خودرو فرهنگ، نماینده رسمی خودروهای تجاری و کار دوو در ایران، منتشر شد. طبق این بخشنامه، امکان خرید لیزینگی کامیون باری ۱۸ تن تک‌محور دوو با قیمت نهایی ۴میلیارد و ۵۶میلیون تومان و خرید لیزینگی کامیون کشنده ۴۴ تن تک‌محور دوو با قیمت نهایی ۶میلیارد و ۶۱۶میلیون تومان فراهم آمده. موعد تحویل نیز برای هر دو محصول، مرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.

برای کامیون باری ۱۸ تن تک‌محور دوو، مشتری می‌بایست ۱میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان را در هنگام ثبت‌نام و ۳۵۶میلیون تومان را هم‌زمان با صدور دعوتنامه به حساب شرکت واریز کند. مابقی مبلغ نهایی خودرو نیز در قالب ۱۲ فقره چک، هر یک به مبلغ ۲۲۰میلیون و ۶۰۰هزار تومان از مشتری دریافت خواهد شد.

شرایط فروش لیزینگی کاسپین خودرو برای کامیون باری دوو - خرداد ۱۴۰۲

برای کامیون کشنده ۴۴ تن تک‌محور دوو اما مبلغ پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام، ۴میلیارد تومان و پیش‌دریافت دوم در هنگام صدور دعوتنامه، ۶۱۶میلیون تومان در نظر گرفته شده و مابقی مبلغ نهایی خودرو، در قالب ۱۲ فقره چک، هر یک به مبلغ ۲۴۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان از مشتری دریافت خواهد شد. گفتنی است با توجه به ۳۶ماهه بودن این شرایط خرید لیزینگی کامیون باری و کشنده دوو، چک ها در فواصل سه ماهه وصول می‌شوند.

شرایط فروش لیزینگی کاسپین خودرو برای کامیون کشنده دوو - خرداد ۱۴۰۲

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۴۹۲۱۷۹۰ (داخلی‌های ۱۱۱، ۱۱۲ و ۱۱۴)، با کارشناسان دفتر فروش مرکزی کاسپین خودرو فرهنگ تماس حاصل نمایید یا به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید بصورت حصوری به دفتر مرکزی فروش کاسپین خودرو فرهنگ واقع در تهران، کیلومتر ۱۷ جاده قدیم کرج (فتح) شرق به غرب، نبش خیابان ۵۸، پلاک ۵۹۹ مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • سید | 6 آذر 1402 - 11:35

    ااوشرکت حمل نقل معین دشتستان این شرکت جهت فعالیت تقاضای 6دستگاه کامیون کشنده فاو دست دوم از دم قسط میباشم که کامیونها بنام شرکت انتقال تاسازمان نسبت صدور پروانه فعالیت وبارنامه اقدام شود لذا دراین مورد ارشاد وراهنمایی فرمائید