فروش کامیون باری ۱۸ تن دوو کاسپین خودرو – خرداد ۱۴۰۱

شرایط فروش کامیون باری تک محور ۱۸ تن دوو با قطعی ۳ میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان و موعد تحویل تیر ماه ۱۴۰۲ توسط کاسپین خودرو اعلام شد.

یکشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
فروش کامیون باری ۱۸ تن دوو کاسپین خودرو - خرداد ۱۴۰۱

کاسپین خودرو، نماینده رسمی دوو تراکس کره جنوبی در ایران مرحله تازه‌ای از فروش کامیون باری تک محور ۱۸ تن دوو را با تحویل تیر ماه ۱۴۰۲ آغاز کرده است. در این مرحله از فروش کامیون باری دوو که از روز دوشنبه اول خرداد ماه فعال می‌شود، خودروهای ثبت‌نامی به رنگ سفید و با قیمت قطعی ۳ میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان قابل عرضه می‌باشند. مبلغ مرحله اول پرداخت وجه نقدی در هنگام ثبت‌نام، ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان بوده و ۱میلیارد و ۷۵۶میلیون تومان باقیمانده، همزمان با صدور دعوتنامه می‌‌بایست پرداخت شود.

فروش کامیون باری ۱۸ تن دوو کاسپین خودرو - خرداد ۱۴۰۱

متقاضیان خرید کامیون باری ۱۸ تُن دوو می‌توانند بصورت حضوری به دفتر مرکزی فروش کاسپین خودرو واقع در تهران، کیلومتر ۱۷ جاده قدیم (فتح) شرق به غرب، نبش خیابان پنجاه‌وهشتم، پلاک ۵۹۹ و یا نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش کاسپین خودرو در سراسر کشور مراجعه فرمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن ۴۴۹۲۱۷۹۰-۰۲۱ تماس بگیرید. اطلاعات کامل پیرامون محصولات و همچنین شبکه نمایندگی‌ها را می‌توانید در سایت شرکت کاسپین خودرو به آدرس www.ckhf.ir بیابید.

کامیون باری ۱۸ تن دوو دارای موتور ۶سیلندر خطی مجهز به توربوشارژر و ایرنترکولر از برند دوسان می‌باشد که با ۲۸۰ اسب‌بخار قدرت، توان تولید حداکثر گشتاوری معادل ۹۸۰ نیوتن‌متر را دارد. این موتور ۵.۸۹۰ سی‌سی به گیربکس ۶ سرعته دستی ساخت ZF متصل بوده، از باک ۲۰۰+۲۰۰ لیتری تغذیه می‌کند.

کامیون باری ۱۸ تن دوو کاسپین خودرو

حال که بحث ظرفیت سوخت شد، بد نیست بدانید ظرفیت مخزن ادبلو خودرو، ۳۸ لیتر بوده و ظرفیت روغن موتور، ۲۰ لیتر اعلام شده است. با این پیکربندی، کامیون باری ۱۸ تن دوو حداکثر توان شیب‌روی ۳۶ درصد و توان دستیابی به حداکثر سرعت ۱۱۷ کیلومتر در ساعت را دارد. از جمله متعلقات فنی قابل ذکر آن نیز باید به کلاچ تک‌صفحه‌ای خشک هیدروپنوماتیک، ترمز پنوماتیکی ساخت وبکو با ASR+ABS به همراه ترمز دستی و ترمز کمکی (خفه‌کن ترمز) با مخزن باد ۶۰ لیتر و فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم در دو جهت اشاره کنیم.

در محصول کامیون باری ۱۸ تن دوو که به عنوان یک خودرو دو سرنشین با وزن ناخالص ۱۸ تُن عرضه می‌‎شود، وزن خودرو بدون بار، ۵.۸ تُن بوده و حداکثر ظرفیت مجاز محورها، به ترتیب ۷.۱ تُن بر محور جلو و ۱۱.۵ تُن بر محور عقب اعلام شده است. طول خودرو، ۸.۷متر و فاصله بین دو محور، ۵.۵متر می‌باشد. عرض و ارتفاع نیز به ترتیب ۲.۵۱۵ و ۳.۰۵۰میلیمتر اعلام شده است.

کامیون باری ۱۸ تن دوو کاسپین خودرو

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • کامل | 6 خرداد 1402 - 12:33

    کاسپین نتوانست ماشینشو بفروشە