فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور – اردیبهشت ۱۴۰۲

بخشنامه جدید فروش اقساطی پیکاپ KMC T8، ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ توسط کرمان موتور اعلام شد؛ پیش‌پرداخت این طرح، ۱ میلیارد تومان می‌باشد.

چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور - اردیبهشت ۱۴۰۲

از روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مرحله جدیدی از فروش پیکاپ KMC T8 با قیمت قطعی و بصورت اقساطی، توسط کرمان موتور آغاز خواهد شد. در این مرحله، قیمت نهایی فروش KMC T8 کرمان موتور، ۱میلیارد و ۶۵۰میلیون تومان در نظر گرفته شده و مشتری می‌بایست در هنگام ثبت‌نام مبلغ ۱ میلیارد تومان را به عنوان پیش‌پرداخت ثبت‌نام، واریز نماید. مابقی قیمت نهایی خودرو نیز در قالب یک فقره چک یک ساله به مبلغ ۷۷۹ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۰۰ تومان (به تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) از مشتری دریافت خواهد شد.

فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور - اردیبهشت ۱۴۰۲

با توجه به اقساطی بودن شرایط فروش، سند پیکاپ های KMC T8 ثبت‌نامی در این طرح به مدت یک سال در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. موعد تحویل خودروها نیز از سوی شرکت، ۹۰ روز کاری اعلام شده است. طبق بخشنامه اعلامی توسط شرکت، خبری از سود مشارکت و یا انصراف برای وجوه پرداختی مشتریان در هنگام ثبت‌نام به عنوان پیش‌پرداخت طرح، نیست اما در صورت تاخیر در تحویل خودروها، جریمه تاخیر معادل ۳درصد ماهیانه متوجه کرمان‌موتور خواهد بود. گفتنی در این نوبت، برای مشتریان امکان سفارش خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری وجود دارد.

ذکر این نکته ضروری است که خودروهای پیکاپ از نظر وزارت صمت ذیل وانت ها که خودروهای متعارف به حساب می‌آیند، دسته‌بندی می‌شوند و شرکت ها مجاز به فروش مستقیم این قبیل خودروها، خارج از سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و از طریق شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خود هستند. همچنین به واسطه همین دسته‌بندی، پیکاپ‌ها مشمول دستورالعمل قیمت گذاری شورای رقابت نیستند.

متقاضیان خرید خودرو جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نمایندگی های فروش‌و خدمات پس از فروش کرمان‌موتور در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین می‌توانند جهت آشنایی بیشتر با این محصول به وبسایت شرکت کرمان موتور به آدرس www.KermanMotor.com مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟