فردا آخرین مهلت تغییر اولویت در سامانه یکپارچه خودرو

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت متقاضیان تبدیل وضعیت خودروی ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه خودرو، تا فردا دهم اردیبهشت فرصت خواهند داشت.

شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
فردا آخرین مهلت تغییر اولویت در سامانه یکپارچه خودرو

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن پیرو زمانبندی تغییر اولویت ثبت نام متقاضیان خرید خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت با توجه به اشتباهی که برخی متقاضیان در مورد انصراف از طرح داشتند، این گزینه برای روزهای ویرایش افراد نوبت دهی شده در سال ۱۴۰۳ موقتا غیر فعال شد و حتما بعد از دهم اردیبهشت برای کسانی که قصد انصراف و شرکت در ثبت نام مرحله دوم را دارند، فعال خواهد شد.

قالیباف با تاکید بر این که وضعیت ثبت‌نام افرادی که به اشتباه در مدت ویرایش خودروی ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از طرح انصراف داده‌اند، به حالت اول برگشت داده شده‌اند، افزود: متقاضیان پیش از انجام مراحل اطلاعیه نمایش داده شده را مطالعه کنند.

طبق اطلاعیه درج شده در سایت سامانه‌یکپارچه، سازوکار تغییر خودروی ثبت‌نامی به شرح زیر می‌باشد:

  • در ابتدا متقاضی باید گزینه ویرایش سفارش خود را انتخاب نماید تا خودروی قبلی حذف گردد.
  • پس از ویرایش سفارش، برای هر متقاضی از سبد محصولات اعلامی در سایت امکان انتخاب پنج اولویت میسر می‌باشد.
  • بدیهی است با توجه به امکان تکمیل ظرفیت، در صورتی که متقاضی هرپنج اولویت را انتخاب نماید، امکان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ میسر می‌گردد.
  • تخصیص‌خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه‌یکپارچه انجام می‌شود.

طبق اعلام قبلی، از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵، به مدت ۵ روز تا مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ امکان اتخاب اولویت برای متقاضی وجود دارد و پس از بررسی نتایج، متعاقبا بر روی سامانه قابل رویت خواهد بود. تصویر زیر می‌تواند راهنمای جامع و کاملی باشد برای تغییر سفارش خودرو توسط متقاضیان در سا‌مانه یکپار‌چه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت.

راهنمای تغییر سفارش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو های داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟