پیش فروش کامیونت کاما ۶ تن آریا دیزل – ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

مرحله جدید پیش فروش کامیونت کاما شرکت آریا دیزل در مدل ۶ تن بدون جاخواب، دوشنبه ۲۸ فروردین بصورت اینترنتی به اجرا درخواهد آمد.

سه شنبه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
پیش فروش کامیونت کاما ۶ تن آریا دیزل - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

آریا دیزل بخشنامه پیش فروش کامیونت جدید خود، کاما را اعلام کرد. در این طرح پیش فروش کامیونت کاما که قرار است بصورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات آریا دیزل به آدرس aryadiesel.iranecar.com به اجرا درآید، مدل ۶ تن بدون خواب Kama با موعد تحویل ۹۰ روز کاری عرضه شده و خودروهای ثبت‌نامی، با پلاک انتظامی و بیمه شخص ثالث ارائه خواهند شد. لازم به ذکر است تحویل محصول، بدون کاربری در محل کارخانه شرکت آریا دیزل واقع در شهرک صنعتی اشتهارد امکان‌پذیر بوده و از این رو، سفارش کاربری و کلیه هزینه‌های شماره‌گذاری کاربری بر عهده مشتری می‌باشد.

پیش فروش کامیونت کاما ۶ تن آریا دیزل - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

این مرحله از پیش فروش کامیونت ۶ تن بدون جاخواب کاما بصورت پیش‌فروش علی‌الحساب بوده، از این رو، مشتری می‌بایست مبلغ ۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت و بصورت نقدی، پرداخت کند. قیمت نهایی خودرو نیز بصورت روز در زمان صدور دعوتنامه محاسبه خواهد شد. لازم به ذکر است در صورت سفارش ساخت کابری توسط خودروساز، پس از تنظیم قرارداد، امکان تغییر کاربری میسر نخواهد بود. در صورت تامین کاربری از شرکت های دیگر نیز کاربری می‌بایست مورد تایید راهور ناجا و وزارت صمت بوده، به تایید شرکت بازرسی فنی رسیده باشد.

پیش فروش کامیونت کاما ۶ تن آریا دیزل - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

جهت ثبت‌نام در این طرح فروش کامیونت ۶ تن بدون جاخواب کاما می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ به سایت فروش محصولات شرکت آریا دیزل مراجعه کنید. توجه داشته باشید که پس از ثبت‌نام اینترنتی، می‌بایست طی حداکثر پنج روز نسبت به تکمیل مدارک و تشکیل پرونده در نمایندگی منتخب، اقدام نمایید. در غیر اینصورت، حق فسخ یک طرفه قرارداد توسط فروشنده، محفوظ می‌باشد.

کامیونت جدید کامل با موتور ۴ سیلندر مجهز به توربوشارژر و اینترکولر عرضه شده که با حجم ۳.۷۶۰ سی‌سی، دارای ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه می‌باشد. در این محصول جدید شرکت آریا دیزل موتور با باک ۱۵۰ لیتری آلومینیومی پشتیبانی می‌شود و گیربکس متصل به آن از نوع ۶ دنده دستی است. لازم به ذکر است طول کلی خودرو، ۷.۰۱۰ میلیمتر و فاصله بین محورها، ۳.۸۰۰ میلیمتر می‌باشد.

تصویر کابین کامیونت کاما (KAMA) شرکت آریا دیزل

سیستم ترمز در محور جلو از نوع دیسکی پنوماتیک و در محور عقب از نوع کاسه‌ای بوده، کنترل پایداری الکترونیک و ABS+AEBS در آن به‌کار رفته. همچنین باید به بهره‌مندی کامیونت کاما از سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، دیلایت، مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی هفت اینچ و پورت USB، کروزکنترل، کنترلگرهای چندمنظوره روی غربیلک فرمان، سانروف دستی، قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل، بوق بادی و دوربین دنده عقب اشاره کنیم.

لازم به ذکر است کامیونت جدید شرکت آریا دیزل به لطف طول کلی شاسی و میزان قابل توجه اوورهنگ عقب، امکان نصب انواع کاربری های عمومی و خاص شامل باری فلزی، مسقف چادری، ایزوله، یخچالی، بغل بازشو، باری چوبی، حمل نوشابه، مسقف مشبک فلزی، حمل زباله، آتشنشانی، خودروبر، بالابر و امداد و نجات را دارا می‌باشد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات