فروش اقساطی فورد ماستنگ، بدون پیش‌پرداخت، بدون بهره!

فورد نمونه های باقی مانده از ماستنگ ۲۰۲۲ در انبار را بصورت اقساطی، با تسهیلات بلند مدت بدون بهره به فروش می‌رساند، آن هم بدون پیش‌پرداخت.

شنبه - ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
فورد ماستنگ نسل شش - مدل 2.3T اکوبوست

فورد تازه‌ترین نسل ماستنگ یعنی نسل هفتم را آنقدر بی‌نقص و با توان عملکردی بالا طراحی و مهندسی کرده که کمتر عشق ماستنگ می‌تواند به جای آن، نسل قبل را انتخاب خواهد کرد. اما همین باعث شده تا امروز، بهترین زمان ممکن برای خرید نسل ششم ماستنگ باشد. دلیل آن هم این است که مراکز فروش فورد حاضرند ماستنگ های نسل شش فروش نرفته را بصورت از دم قسط و با شرایط بسیار خوب برای خریدار، به فروش برسانند.

فورد ماستنگ نسل شش - مدل 2.3T اکوبوست

برای مثال، نمونه های EcoBoost و GT ماستنگ نسل شش در حال حاضر بدون پیش‌پرداخت قابل خریداری هستند، آن هم با کاهش سود تسهیلات از ۳.۹ به ۰ درصد در بازپرداخت ۶۰ ماهه (۵ ساله) و ۴.۹ به ۱.۹ درصد در بازپرداخت ۷۲ ماهه (۶ ساله). با این حساب، خریدار در صورت انتخاب بازپرداخت پنج ساله، دست‌کم ۳هزار دلار از محل صفر شدن بهره تسهیلات، سود خواهد کرد.

6th-Gen Ford Mustang 2.3T EcoBoost

درست است که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر، نسل جدید ماستنگ با مدل ۲۰۲۴ در کانون توجهات قرار گرفته، اما هنوز هم تعداد قابل توجهی ماستنگ ۲۰۲۲ صفر کیلومتر برای خرید وجود دارد. دقیق بخواهیم بگوییم، تعداد ماستنگ های ۲۰۲۲ صفر کیلومتری که هنوز به فروش نرفته اند، در آمریکا به بیش از ۲.۸۰۰ دستگاه می‌رسد. و با وجود تغییر نسلی که به تازگی در خانواده ماستنگ صورت گرفته، هنوز هم نسل شش این خودرو اسپرت آمریکایی هم از نظر طراحی، هم از نظر امکانات و هم از نظر توان عملکردی، حرف های بسیاری برای گفتن دارد، مخصوصا در نمونه های مجهز به موتور کایوتی V8 (تنفس طبیعی ۵.۰ لیتری).

فورد ماستنگ نسل شش - مدل 2.3T اکوبوست

در کنار مدل های ۲۰۲۲ که با شرایط بسیار خوبی قابل خریداری هستند، فورد تعداد قابل توجهی ماستنگ ۲۰۲۳ (نسل شش) صفر کیلومتر نیز در پارکینگ نمایندگی های فروش خود دارد البته با این تفاوت که برای این نمونه ها، شرایط عرضه کمی متفاوت است. مدل های ۲۰۲۳ نیز بصورت اقساطی قابل خریداری هستند اما سود تسهیلات در بازپرداخت ۳۶ ماهه، ۳.۹درصد و برای بازپرداخت ۶۰ ماهه، ۵.۹درصد می‌باشد. در صورت انتخاب تسهیلات ۷۲ ماهه نیز درصد سود تسهیلات به ۷.۹ افزایش می‌یابد.

با این حساب، چنانچه خریدار مدل ۲۰۲۳ را به مدل ۲۰۲۲ یک ماستنگ ۳۰ هزار دلاری نسل شش ترجیح بدهد، در صورت انتخاب طرح فروش اقساطی ۵ ساله تقریبا ۴.۷۰۰ دلار بیشتر هزینه می‌کند.

فورد ماستنگ نسل شش - مدل 2.3T اکوبوست

با این توضیحات، اگر شما یک شهروند آمریکا بودید و قصد خرید ماستگ را داشتید، نسل جدید با قیمت بالاتر و تسهیلات محدودتر برای خرید را انتخاب می‌کردید یا سراغ نسل قبل با شرایط ایده‌آل برای خرید می‌رفتید؟

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ایمان | 23 مهر 1402 - 01:04

    ثبت‌‌نام‌فورد‌موستانگ‌بدون‌پیش‌پرداخت