اولین سانگ‌یانگ جدید، بدون نشان SSangYong!

خودرو تمام-الکتریکی Torres EVX اولین خودرویی است که بدون نشان سانگ‌یانگ، پیش از تغییر نام این برند به KG Mobility رونمایی خواهد شد.

جمعه - ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
2024 SsangYong Torres EVX، خودرو تمام-الکتریکی جدید سانگ‌یانگ

سانگ‌یانگ قرار است با ۱۶ خودرو مفهومی و تولیدی جدید در سئول موبیلیتی شو ۲۰۲۳ حضور یابد. یکی از این ۱۶ خودرو، Torres EVX است؛ نمونه الکتریکی خودرو جدید سانگ‌یانگ تورس که بر روی آن خبری از نشان SsangYong نیست. دلیل آن هم این است که نام سانگ‌یانگ تحت مالیک جدید، به زودی به KG Mobility تغییر می‌کند.

سانگ‌یانگ هنوز اطلاعات فنی از Torres EVX منتشر نکرده اما به نظر می‌آید پیشرانه‌ای مشابه نمونه به‌کار رفته در Korando e-Motion، محرک آن باشد. در این صورت، احتمالا یک موتور برقی ۱۹۰ اسب‌بخاری تعبیه شده بر روی محور جلو که از پکیج باتری‌های ۶۱.۵ کیلووات‌ساعت تغذیه می‌کند، برای Torres EVX انتخاب شده. با این پیکربندی، امکان پیمایش مسافتی بالغ بر ۳۴۰ کیلومتر با هر بار شارژ کامل باتری‌ها وجود دارد.

2024 SsangYong Torres EVX، خودرو تمام-الکتریکی جدید سانگ‌یانگ

این خودرو جدید از نظر طراحی نیز تفاوت‌های بارزی با نمونه های بنزینی سانگ‌یانگ تورس دارد. و این تفاوت‌ها، تنها به بازنگری در ظاهر خودرو، محدود نشده چراکه طبق تصاویر انتشار یافته، در فضای داخلی نیز شاهد استفاده از دو نمایشگر باریک و کشیده به‌هم چسبیده بر روی داشبورد هستیم. و این، جدا از نمایشگر مجزایی است که برای کنترل ادواتی نظیر سیستم تهویه در محل اتصال کنسول میانی به داشبورد تعبیه شده. سانگ‌یانگ مدعی است این رویکرد جدید در طراحی داخلی به بهبود دید راننده از فضای داخلی و بیرون، کمک می‌کند.

اطلاعات بیشتر از این خودرو جدید سانگ‌یانگ همزمان با رونمایی در سئول موبیلیتی شو در ۳۰ مارس ۲۰۲۳ ارائه خواهد شد.

2024 SsangYong Torres EVX، خودرو تمام-الکتریکی جدید سانگ‌یانگ

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟