برنامه های فردا موتورز برای عرضه محصولات جدید

به بهانه آغاز عرضه FMC SX5 Plus، معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز توضیحاتی پیرامون فروش این خودرو و محصولات جدید فرداموتورز ارائه کرد.

دوشنبه - ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
محمدرضا آریان نژاد معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز

کراس‌اوور SX5 که با نشان FMC در کارخانه های سمنان و بروجرد فردا موتورز تولید می‌شود، پرفروش ترین محصول این خودروساز بخش خصوصی است اما باتوجه به تنوع خودروهای حال حاضر بازار در این رده و نیازی که برای جذب طیف گستره‌تری از مشتریان احساس میشد، فرداموتورز نسخه جدیدی از این کراس اوور خانوادگی را با پسوند پلاس معرفی کرده که از موتور قدرتمند و سطح کامل‌تری از امکانات بهره می‌برد. با آغاز عرضه FMC SX5 Plus در نمایندگی های مجاز شرکت، محمدرضا آریان نژاد، معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز توضیحاتی پیرامون ویژگی‌های این محصول جدید و برنامه‌های آتی فرداموتورز برای معرفی و عرضه محصولات جدید ارائه کرد.

خودرو جدید FMC SX5 Plus فردا موتورز

معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز در مورد محصول SX5 با اشاره به این که در سال های فعالیت فردا موتورز، SX5 در جایگاه پرفروش ترین محصول این شرکت قرار گرفته و به خاطر داشتن ابعاد بزرگتر و طراحی مناسب نسبت به رقبا، استهلاک پایین و شرایط فروش منعطف، همیشه مورد توجه مشتریان بوده است، گفت: با این حال ما در فردا موتورز به دنبال افزایش رضایت مشتریان بوده، خواسته‌ایم تا با ارتقاء خود و محصولاتمان، سطح بیشتری از نیاز مشتریان را برآورده کنیم و در همین راستا، چند وقتی است که SX5 ارتقا یافته را به مشتریان تحویل می دهیم.

آریان نژاد افزود: SX5 Plus در بخش کیفیت متریال کابین، تریم داخلی، قابلیت های نمایشگر خودرو، سیستم تهویه و کیفیت رنگ نسبت به نسخه های قبلی ارتقا داشته و اواخر بهمن ۱۴۰۱ دیدیم که در شرایط فروش SX5 هم استقبال خوبی از این خودرو شده است.

خودرو جدید FMC SX5 Plus فردا موتورز

آریان نژاد در مورد اضافه شدن SX5 پلاس به سبد محصولات فرداموتورز ضمن تاکید بر این که با هدف جذب طیف گسترده تری از مشتریان به سمت فردا موتورز، هم محصول پرفروش SX5 با تغییرات فنی و اضافه شدن امکانات، همراه شده و هم نسخه SX5 Plus برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده، گفت: FMC SX5 Plus به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر با فناوری میتسوبیشی مجهز شده است و جعبه دنده CVT آن ارتقاء پیدا کرده که به مراتب شتاب و قابلیت حرکتی بهتری را نسبت به نسخه تنفس طبیعی به مشتریان ارائه می دهد.

وی همچنین افزود: SX5 پلاس در کنار تمام امکانات رفاهی و ایمنی که در SX5 ارتقاء یافته وجود دارد، به ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای جلو (در مجموع ۶ ایربگ)، صندلی برقی ۶ حالته راننده و ۴ حالته سرنشین کناری جلو، استارت دکمه‌ای، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچ و … نیز مجهز شده است.

به گفته آریان نژاد، در SX5 پلاس سیستم تعلیق نیز ارتقاء یافته و سعی شده تا با این تیپ توربوشارژر SX5، همچنان خودرویی کم‌مصرف و کم‌استهلاک به خانواده ها ارائه شود.

خودرو جدید FMC SX5 Plus فردا موتورز

معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز در مورد روند عرضه محصولات سواری فرداموتورز، ضمن اعلام این که در حال حاضر فروش SX5 پلاس با قیمت علی‌الحساب ۱میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان در نمایندگی های مجاز شرکت آغاز شده است و مشتریان می توانند با شرایط فروش منعطف نقدی و اقساطی، این کراس‌اوور خانوادگی را با موعد تحویل ۹۰ و ۱۲۰ روز کاری، خریداری کنند، گفت: در شرایط فعلی که شاید به خاطر نوسان های اقتصادی، فروش خودرو برای شرکت ها آسان نباشد، فردا موتورز سعی دارد تا روندی شفاف و آسان را برای فروش محصولاتش به مشتریان ارائه دهد.

وی افزود: ما در اواخر بهمن ماه گذشته، SX5 ارتقا یافته را با قیمت مصوب و شرایط فروش منعطف از طریق شبکه نمایندگی ها عرضه کردیم و حال، SX5 پلاس را در ابتدای اسفند ۱۴۰۱ آماده فروش کرده‌ایم.

خودرو جدید FMC SX5 Plus فردا موتورز

محمدرضا آریان نژاد در پایان ضمن تاکید بر این که در کنار SX5 پلاس، همچنان SX5 ارتقاء یافته با پیشرانه تنفس طبیعی در کارخانه های فردا موتورز تولید می شوند، از برنامه شرکت برای عرضه سوبا M4 نیز گفت و افزود: در حال حاضر سبد محصولات فردا موتورز شامل SX5 ارتقا یافته، SX5 پلاس، T5 و سوبا M4 می شود و این خودروها در مدار تولید دو کارخانه این شرکت هستند و می خواهیم تا در سال ۱۴۰۲ در کنار حفظ این خودروها در سبد محصولاتمان، خودروهای جدید دیگری را در کلاس کراس اوورها و سدان ها به بازار معرفی کنیم.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟