اعلام قیمت خودرو جدید تیگارد X35 + جزئیات اولین مرحله فروش

تیگارد X35 خودرو جدیدی است که طی روزهای آتی توسط سانیار موتور پارسیان (شرکت سرمایه‌گذاری مشترک دیار خودرو و BAIC) با تحویل ۶۰روزه به فروش خواهدرسید.

یکشنبه - ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
اعلام قیمت خودرو جدید تیگارد X35 + جزئیات اولین مرحله فروش

امروز طی یک نشست خبری که با هدف تشریح برنامه های آتی سانیار موتور پارسیان در بحث آغاز فروش و همچنین خدمات دهی به اولین محصول تولیدی این شرکت برگزار شد، اطلاعات و جزئیاتی از نحوه فروش خودرو جدید تیگارد X35 و حدود قیمت آن ارائه شد. سارا غفاری، مدیر فروش سانیار موتور پارسیان با اعلام این که بر اساس برنامه ریزی، مرحله نخست عرضه تیگارد X35 با قیمتی در محدوده ۹۵۰ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان خواهد بود، اظهار داشت این خودرو قرار است از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت عرضه شود.

خودرو تیگارد X35، اولین محصول سانیار موتور پارسیان

در مرحله اول، قرار است در حدود ۳۰۰ دستگاه از این کراس‌اوور کوچک در رنگ‌های سفید، مشکی و قهوه‌ای، با تریم داخلی مشکی عرضه شود. موعد تحویل این تعداد خودرو قابل‌عرضه در اولین مرحله فروش Tigard X35 سانیار موتور پارسیان نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

به گفته مدیر فروش سانیار موتور پارسیان، خودروها با گارانتی ۳ ساله یا پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر عرضه خواهند شد. همچنین قرار بر عرضه ۲۰۰۰ هزار دستگاه از این خودرو در سال ۱۴۰۲ است و در ادامه فرآیند مونتاژ در خط تولید دیار خودرو واقع در شهرستان گلپایگان، انتظار می‌رود عمق داخلی‌سازی از ۱۷.۵ درصد فعلی به ۲۰ درصد برسد. برای رسیدن به این مهم، فرآیند رنگ‌آمیزی خودروها نیز در خطوط رنگ دیارخودرو انجام می‌شود.

خودرو تیگارد X35، اولین محصول سانیار موتور پارسیان

به گفته امیرحسین اسفندیاری، مدیر خدمات پس از فروش سانیار موتور پارسیان، در فاز نخست و با توجه به تیراژ فعلا محدود، سه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در شهرهای تهران، شیراز و بابل راه‌اندازی شده و به زودی شبکه نمایندگی‌ها به شهرهای اصفهان، مشهد و تبریز نیز گسترش خواهد یافت. اسفندیاری با ذکر این توضیحات، از همکاری با کانون جهانگردی در راستای ارائه خدمات به مشتریان در شهرهایی که فاقد نمایندگی مجاز می‌باشند نیز خبر داد.

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • مجید | 13 اسفند 1401 - 16:43

    ملت کوس کش حرومزاده نخرین این آشغال های چینی رو نخرین بی ناموس ها