ماموت خودرو، پیشتاز در جلب رضایت مشتریان

در ارزیابی جدید خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی، ISQI ماموت خودرو را با ارتقاء ۳۱ امتیاز نسبت به قبل، در جایگاه اول رضایت مشتریان قرار داد.

سه شنبه - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
کسب رتبه نخست رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش از ISQI توسط ماموت خودرو، نماینده رسمی فولکس واگن در ایران

طبق ارزیابی ISQI در خصوص خدمات پس از فروش شرکت‌های خودرویی در پاییز ۱۴۰۱، شرکت ماموت خودرو توانست رتبه نخست رضایت مشتریان را در میان ۲۹ شرکت خودرویی کسب کند.

بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ISQI، در این رده‌بندی که بر اساس ارزیابی شاخص‌هایی از جمله کیفیت تعمیرات و سرویس‌های ادواری، رفع ایرادات ثبت شده، رفتار و برخورد پرسنل و همچنین مدت زمان تامین قطعات، تعمیر و تحویل خودرو صورت گرفته است، شرکت ماموت خودرو با ارتقاء ۳۱ امتیاز نسبت به دوره قبلی و کسب 834 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفته که نشان‌دهنده تحقق اهداف این شرکت در زمینه ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و همچنین توجه مستمر به اصول مشتری‌مداری است. بدین ترتیب دستیابی به این مهم، به عنوان افتخاری دیگر برای ماموت خودرو در عرصه خدمات‌رسانی و کسب رضایت مشتریان محترم شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است مشتریان ماموت خودرو برای دریافت خدمات می‌توانند از طریق وبسایت رسمی ماموت خودرو به نشانی www.mammutkhodro.com یا شماره تماس ۱۶۶۰ (تهران) و ۴۱۷۵۵۰۰۰-۰۲۱ (شهرستان‌ها) نسبت به رزرو نوبت و نمایندگی مورد نظر اقدام نمایند.

کسب رتبه نخست رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش از ISQI توسط ماموت خودرو، نماینده رسمی فولکس واگن در ایران

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟