شرایط خرید خودرو تارا دنده ای ایران خودرو از بورس کالا

در راستای تسهیل خرید خودرو توسط مصرف‌کننده حقیقی، سه‌شنبه ۲۵ بهمن تعداد ۲۰۰۰ دستگاه تارا دنده ای ایران خودرو روی تابلو عرضه بورس کالا می‌رود.

پنجشنبه - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
شرایط خرید خودرو تارا دنده ای ایران خودرو از بورس کالا

شرکت بورس کالای ایران طی اطلاعیه‌ای شرایط خرید خودرو تارا دنده ای شرکت ایران خودرو از بورس کالا را اعلام کرد. طبق این اطلاعیه، تعداد ۲۰۰۰هزار دستگاه تارا سفید دنده‌ای روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در بورس کالا عرضه می‌شود. قیمت پایه اعلام شده، ۲۵۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان می‌باشد و متقاضیان خرید می‌بایست ۱۰۰درصد قیمت پایه را جهت ثبت سفارش تارا دنده ای سفید ایران خودرودر حساب وکالتی خود نزد کارگزاری داشته باشند. کارگزار عرضه نیز در این نوبت، کارگزاری پارسیان می‌باشد.

طبق اطلاعیه عرضه، متقاضیان خرید تارا دنده ای سفید شرکت ایران خودرو در بورس کالا تا ساعت ۱۷:۰۰ روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ برای ثبت سفارش در کارگزاری مذکور، مهلت دارند. موعد تحویل خودروهای خریداری شده در این مرحله نیز هفدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

پس از رقابت و انتخاب قیمت نهایی برنده برای این تعداد تارای دنده‌ای ایران‌خودرو در بورس‌کالا، مشتری در کنار قیمت نهایی برنده، ملزم به پرداخت ۱۵درصد مالیات و عوارض قانونی بر مبنای قیمت نهایی برنده و مبلغ ۴میلیون و ۳۷۱هزار و ۳۱۰ تومان به عنوان هزینه و عوارض شماره‌گذاری و بیمه نیز خواهد بود.

لازم به ذکر است طبق محدودیت های تازه‌ای که وضع شده، تنها آن دسته از متقاضیانی قادر به خرید خودرو تارا دنده ای سفید شرکت ایران خودرو از بورس کالا خواهند بود که در عرضه‌های قبلی، خودرویی از بورس‌کالا خریداری نکرده باشند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی، خودرو خریداری نکرده باشند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟