فروش خودرو تیارا مکث موتور ویژه جایگزینی خودروهای فرسوده

تازه‌ترین مرحله فروش خودرو جدید تیارا شرکت مکث موتور به جایگزینی خودروهای فرسوده غیرتاکسی اختصاص یافته، بصورت نقدی با قیمت ۹۸۹ میلیون تومان.

دوشنبه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
فروش تیارا، محصول جدید مکث موتور در ثبت نام خودرو مادران

پس از یک مرحله فروش ویژه متقاضیان عادی و پس از آن، فروش ویژه طرح حمایت از جوانی جمعیت و مادران، مکث موتور حال مرحله جدیدی از فروش تازه ترین محصول خود، تیارا را ویژه دارندگان خودروهای فرسوده غیرتاکسی به مرحله اجرا درآورده. در این طرح که از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه آغاز می‌شود، متقاضیان می‌توانند از طریق درگاه فروش محصولات مکث موتور در سایت ایرانیکار نسبت به ثبت درخواست خرید، اقدام نمایند.

قیمت مصوب فروش خودرو تیارا در این طرح، ۹۸۹میلیون تومان لحاظ شده که البته متقاضیان در هنگام ثبت‌نام، مبلغ ۹۸۴میلیون تومان پرداخت خواهند کرد. الباقی در قالب یک فقره چک ۵میلیون تومانی به تاریخ یک سال پس از تحویل خودرو، تسویه خواهد شد و سند خودرو نیز یک سال در رهن شرکت خواهد ماند.

فروش خودرو تیارا مکث موتور ویژه جایگزینی خودروهای فرسوده

متقاضی می‌بایست برای شرکت در این طرح فروش خودرو تیارا، اطلاعات خودروی فرسوده را ثبت و تایید کند و در صورتی که تعداد متقاضیان خرید، بیشتر از ظرفیت اعلامی باشد، خریداران نهایی به روش قرعه‌کشی انتخاب و اعلام خواهند شد. لازم به ذکر است فرآیند اسقاط از طریق سامانه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور انجام خواهد شد و فرد منتخب و تایید شده باید ظرف حداکثر دو ماه فرآیند اسقاط خودروی فرسوده خود را انجام دهد.

با تایید نهایی ثبت‌نام و واریز وجه توسط مشتری، خودرو طی ۹۰ روز کاری تحویل خواهد شد و در صورت تاخیر در تحویل، جریمه ۳۰درصد سالیانه متوجه شرکت خواهد شد. لازم به ذکر است امکان سفارش خودروها در رنگ‌های سفید، مشکی و سرمه‌‎ای وجود داشته، طبق بخشنامه فروش، خودروها در مدل ۱۴۰۱ تحویل خریداران خواهند شد.

فروش تیارا، محصول جدید مکث موتور در ثبت نام خودرو مادران

این خودروی جدید که اولین بار، اردیبهشت ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران به نمایش عموم درآمد، در رده خودروهایی نظیر فیدلیتی بهمن‌موتور، FMC T5 فردا موتورز و فونیکس تیگو۷ پرو مدیران خودرو قرار دارد، البته با این تفاوت که بصورت استاندارد دارای پیکربندی ۳ردیف سرنشین است و همین، آن را مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت می‌کند. Tiara بصورت استاندارد از ورود و استارت بدون کلید، شش ایربگ، تشخیص نقاط کور، ABS+EBD+BA، کنترل پایداری الکترونیک، اتوهُلد و کروز کنترل بهره می‌برد.

خودرو جدید مکث موتور تیارا

از جمله امکانات رفاهی آن نیز باید به تهویه اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب و نمایشگر دیجیتالی برای کنترل، آینه‌های برقی دارای گرمکن و تاشو اتوماتیک، کنترلگرهای چندمنظوره روی غربیلک فرمان، تنظیم برقی صندلی‌های جلو در شش جهت، صندلی‌های تاشو ردیف دوم و سوم، مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ لمسی، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان، سیستم دید ۳۶۰درجه از اطراف با دوربین دنده به همراه خطوط راهنمای پویا، دوربین ثبت‌وقایع و سیستم صوتی با شش بلندگو اشاره کرد.

خودرو جدید مکث موتور تیارا

همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، موتور این خودروی چینی جدید بازار نیز از نوع ۱.۵ لیتری توربو است که البته به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل است. ۱۵۵ اسب‌بخار قدرت و توان تولید ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه از جمله مواردی است که در مورد این پیشرانه مکث‌موتور تیارا می‌توان اشاره کرد.

خودرو جدید مکث موتور تیارا

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • رضا الهامی | 2 آبان 1402 - 14:45

    ماشین خوبیه
    علاقه مندم