مزدا۲ جدید چه مشخصات و ویژگی‌هایی دارد؟

هاچبک کوچک و دوست‌داشتنی مزدا۲ برای مدل سال ۲۰۲۳ تغییراتی در ظاهر به خود دیده که کمی تازگی بصری به این کوچولوی سالخورده ژاپنی می‌دهد.

دوشنبه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
مزدا۲ جدید در ژاپن معرفی و عرضه شد

از آغاز عرضه سومین نسل مزدا۲ بیش از هشت سال می‌گذرد اما مزدا نه‌تنها هنوز برای خداحافظی با این هاچبک B-سگمنت خود، آماده نشده، بلکه برعکس، با یک فیس‌لیفت کمی تازگی به ظاهر آن داده تا حالا حالا ها عرضه آن در ژاپن و دیگر بازارهای هدف، ادامه دهد.

در مدل ۲۰۲۳، مزدا تغییرات خوشایندی در طراحی نمای جلو اعمال کرده، از جمله طراجی مجدد چراغ‌ها با ابعاد کوچکتر و گرافیک تغییر یافته، بازنگری در جلوپنجره با قاب دو تکه و یک پانل تزئینی رنگی و بازطراحی زیر سپر جلو با فرمی تهاجمی‌تر. در ضمن، دیگر خبری از چراغ‌های کوچک به عنوان مه‌شکن در سپر جلو نیست. در نمای عقب هم در کنار تغییرات در گرافیک چراغ‌ها، شاهد بازنگری در فرم زیر سپر هستیم و در انتهای سقف، یک بال عقب خوش‌فرم تعبیه شده تا در کنار ایجاد هیجان بصری بیشتر، دست مشتریان در سفارشی‌سازی خودرو را نیز بازتر بگذارد.

مزدا۲ جدید

در این مورد، بد نیست بدانید امکان سفارش مزدا۲ جدید بصورت دو و یا چند رنگ وجود دارد و مشتریان عمدتا جوان این خودرو می‌توانند بخش‌هایی نظیر سقف، قاب آینه‌ها، پانل تزئینی جلوپنجره و رینگ‌ها و بال عقب را با رنگی متفاوت از رنگ اصلی بدنه سفارشی‌سازی کنند. در کنار این موارد، رینگ‌های جدیدی با طرح چند پره برای مزدا۲ جدید ارائه شده در تیپ GT قابل سفارش است. دو رنگ جدید نیز به پالت رنگ‌های قابل سفارش برای بدنه اضافه شده است.

مزدا۲ جدید در ژپان معرفی و عرضه شد

از آنجایی که تغییرات مدل ۲۰۲۳، بیشتر بر ظاهر خودرو متمرکز بوده، در فضای داخلی، تغییر چندانی را نمی‌بینید. و این یعنی همان طراحی داشبورد ساده و مینیمالیست قبل که البته هنوز هم آن حس مدرن بودن خود را از دست نداده، پیش روی راننده و سرنشین جلو خودنمایی می‌کند. بسته به سطح تجهیزاتی، جزئیاتی برای سفارشی‌سازی این محیط نیز ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌‍توان به پانل‌های تزئینی داشبورد و کنسول میانی با امکان سفارش بصورت رنگی، طرح فیبرکربن یا مشکی براق اشاره کرد.

The All-New 2023 Mazda2

امکانات خوبی نیز در قالب آن ارائه می‌‎شود مثل تهویه اتوماتیک، کروزکنترل، گرمکن صندلی‌های جلو، مولتی‌مدیا با نمایشگر ایستاده بر روی داشبورد و همیار حفظ خودرو در بین خطوط مسیر. قیمت مزدا۲ جدید در بازار ژاپن از ۱میلیون و ۵۲۹هزار یِن شروع می‌شود یعنی چیزی نزدیک به ۱۱.۸۰۰ دلار. قیمت مجهزترین نمونه آن نیز به ۲میلیون و ۵۴۱هزار یِن می‌رسد که برابر است با ۱۹.۵۰۰ دلار. لازم به ذکر است امکان سفارش Mazda2 بصورت AWD نیز وجود دارد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات