فروش کامیون کشنده FAW CA4180 سیبا موتور در بورس – ۲۷ دی

جزئیات مرحله جدید فروش کامیون کشنده FAW CA4180 در بورس کالا توسط سیبا موتور اعلام شد؛ موعد تحویل، اواسط اسفند سال جاری خواهد بود، با مدل ۱۴۰۱.

جمعه - ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
فروش کامیون کشنده FAW CA4180 سیبا موتور در بورس - ۲۷ دی

روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه قرار است شاهد فروش تعداد ۵۰دستگاه از کامیون های کشنده FAW CA4180 شرکت سیبا موتور با قیمت پایه ۲میلیارد و ۳۷۰میلیون تومان در بورس کالا باشیم. هر کد ملی یا شخص حقیقی صرفا مجاز به ثبت سفارش برای ۱دستگاه خودرو بوده و هر شناسه ملی (شخص حقوقی) حداکثر مجاز به ثبت سفارش ۵دستگاه خودرو در این نوبت فروش کامیون کشنده FAW CA4180 شرکت سیبا موتور در بورس کالا می‌باشد. تمامی ۵۰دستگاه خودرو قابل‌عرضه، در رنگ سفید می‌باشند و مدل خودرو، ۱۴۰۱ خواهد بود. موعد تحویل نیز چهاردهم اسفند ماه در محل کارخانه، واقع در تبریز اعلام شده است.

کامیون کشنده FAW CA4180 سیبا موتور

طبق اطلاعیه عرضه، صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران بایستی جهت تکمیل مراحل خرید همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و درمدت زمان مقرر تعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی هفت روز تقویمی، با مراجعه به پورتال فروش شرکت سیبا موتور به آدرس bahman.iranecar.com نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل خود اقدام و از این طریق نسبت به پرداخت دیگر هزینه‌های خرید و همچنین انتخاب عاملیت مورد نظر خود جهت تحویل خودروی خریداری شده، اقدام نمایند.

دیگر هزینه‌های خرید خودرو شامل ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش در بورس کالا، مبلغی در حدود ۱۰میلیون و ۲۸۶هزار تومان به عنوان مالیات و عوارض شماره گذاری، هزینه شماره گذاری، هزینه پست، صدور و هوشمندسازی کارت خودرو و بیمه شخص ثالث می‌باشد.

کامیون کشنده FAW CA4180 سیبا موتور

گفتنی است درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید در این نوبت فروش کامیون کشنده FAW CA4180 شرکت سیبا موتور در بورس کالا، ۲۰درصد قیمت پایه در نظر گرفته شده یعنی متقاضیان در هنگام ثبت سفارش می‌بایست حداقل ۴۷۴میلیون تومان در حساب وکالتی خود نزد کارگزاری داشته باشند. لازم به ذکر است کارگزار این نوبت عرضه، کارگزاری سینا می‌باشد.

کامیون‌کشنده FAWCA4180 سیباموتور از موتور ۶ سیلندر خطی توربودیزل ۲۴ سوپاپ که با ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۱.۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در دورهای ۱.۱۰۰ تا ۱.۹۰۰ را دارد، بهره می‌برد. گیربکس متصل به این موتور، از نوع ۱۶ دنده دستی ZF است. ترمزهای جلو و عقب کاسه‌ای از نوع پنوماتیک با ABS+ASR، ترمز اگزوز و ترمز موتور به همراه ترمز پارک دستی با قابلیت فعال‌سازی سیلندر ترمز عقب نیز مجموعه ترمز را در این کامیون کشنده تک محور سیبا موتور تشکیل می‌دهند.

گفتنی است تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه بخاری درجا، مولتی مدیا با نمایشگر ۶.۲ اینچ لمسی، رادیو، رهیاب، اتصال بلوتوث و درگاه USB/SD، شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی، کروزکنترل، تاخوگراف، کامپیوتر سفری، صندلی بادی راننده، دو فضای خواب و یخچال همراه از جمله امکانات این کامیون‌کشنده تک‌محور سیباموتور می‌باشند.

کامیون کشنده FAW CA4180 سیبا موتور

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟