تاریخ جدید سومین مرحله فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا

فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا برای دوازدهم دی‌ماه برنامه‌ریزی شده و در این نوبت، ۵۰۲ دستگاه از این خودرو قابل عرضه خواهد بود.

یکشنبه - ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
تاریخ جدید سومین مرحله فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا

مرحله سوم فروش لاماری ایما در بورس کالا که قرار بود ۲۸ آذر ماه با عرضه ۱۷۴ دستگاه در رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید به اجرا درآید، به دلیل برخی تغییرات در ساز و کار عرضه خودرو در بورس کالا، از جمله تعیین حداقل عرضه ۵۰۰ دستگاه برای خودروسازان بخش خصوصی، به تعویق افتاد. حال خبر می‌رسد این مرحله از فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا، برای دوازدهم دی ماه برنامه‌ریزی شده و این بار، قرار است ۲۵۱ دستگاه Lamari Eama سفید و ۲۵۱ دستگاه Lamari Eama مشکی روی تابلو عرضه برود. موعد تحویل خودروها نیز پانزدهم فروردین ماه خواهد بود.

تاریخ جدید سومین مرحله فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا

در این نوبت فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا، قیمت پایه همان ۹۸۱ میلیون تومان لحاظ شده و از آنجایی که درصد پیش‌پرداخت ثبت سفارش، ۵۰درصد قیمت پایه خودروی مدنظر می‌باشد، متقاضیان خرید می‌بایست حداقل ۴۹۱میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در حساب وکالتی خود نزد کارگزاری به عنوان وجه پیش‌پرداخت سفارش خرید داشته باشند. هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو می‌باشد. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو می‌بایست یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را مطابق لیست ارائه شده توسط شرکت انتخاب نمایند.

خودرو لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور

خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه هایی همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وب‌گاه sales.lamari.ir می باشند که عبارت است از ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش به اضافه سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۲۴۷.۲۸۲.۲۶۵ ریال (شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری). کلیه هزینه های فوق صرفا بایستی توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز گردد.

لازم به ذکر است کارگزار این نوبت از فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا، کارگزاری آپادانا می‌باشد.

خودرو لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟