خودرو لاماری ایما را در بورس کالا خریداری کنید

آرین پارس موتور ۲۸ آذر تعداد ۱۷۴دستگاه لاماری ایما را در بورس کالا عرضه خواهد کرد؛ قیمت پایه، ۹۸۱میلیون تومان و موعد تحویل، ۸ اسفند اعلام شده.

یکشنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۰
جزئیات عرضه خودرو لاماری ایما آرین پارس موتور در بورس کالا - ۲۸ آذر ۱۴۰۱

آرین پارس موتور در ادامه عرضه خودرو محبوب لاماری ایما در بورس کالا، قرار است این محصول جدید خود را برای سومین بار روی تابلو عرضه بورس کالا ببرد. در این مرحله، تعداد ۱۷۴ دستگاه خودرو لاماری ایما در بورس کالا عرضه می‌شود که از این تعداد، ۷۸دستگاه مشکی، ۳۸دستگاه خاکستری و ۵۸دستگاه سفید می‌باشند. قیمت پایه خودرو در این مرحله، ۹۸۱میلیون تومان لحاظ شده اما تجربه عرضه های قبلی نشان داده قیمت نهایی برنده، به احتمال فراوان بین ۱.۳ تا ۱.۴میلیارد تومان خواهد بود. و مد نظر داشته باشید که به قیمت نهایی برنده هر خودرو، ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی برنده و سایر هزینه های قانونی به مبلغ ۲۴میلیون و ۷۲۸هزار تومان نیز اضافه می‌شود.

جزئیات عرضه خودرو لاماری ایما آرین پارس موتور در بورس کالا - ۲۸ آذر ۱۴۰۱

کارگزار عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا، کارگزاری آپادانا است و موعد تحویل خودروهای قابل‌عرضه یا همان سررسید قرارداد سلف، هشتم اسفندماه امسال اعلام شده است. در صورتی که قصد خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا را دارید، تماشای ویدیوی آموزشی زیر می‌تواند به درک هرچه بهتر فرآیند خرید خودرو از بورس کالا و چگونگی آن، به شما کمک کند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که تعیین مشخصات و ثبت اولیه سفارش، تا قبل از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۸ آذر می‌باشد. هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است. در ضمن، صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو می‌بایست یکی از نمایندگی‌های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه‌های ذکر شده، همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق سایت فروش محصولات لاماری آرین پارس موتور به آدرس sales.lamari.ir می‌باشند.

لازم به ذکر است درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید در این مرحله از عرضه خودرو لاماری ایما آرین پارس موتور در بورس کالا، ۲۵درصد اعلام شده و این یعنی با توجه به قیمت پایه ۹۸۱میلیون تومانی خودرو، متقاضیان خرید می‌بایست حداقل ۲۴۵میلیون و ۲۵۰هزار تومان در حساب وکالتی جهت ارائه به عنوان پیش‌پرداخت سفارش خرید داشته باشند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟