آغاز فروش MVM X55 Pro با امکانات جدید – ۱۵ آذر ۱۴۰۱

مدیران خودرو فروش MVM X55 Pro را با اضافه کردن ایربگ‌های پرده‌ای و شارژر وایرلس به لیست امکانات این خودرو و بالطبع، افزایش قیمت آن، آغاز کرده.

چهارشنبه - ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
آغاز فروش MVM X55 Pro با امکانات جدید - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

مدیران خودرو بخشنامه جدیدی را برای فروش MVM X55 Pro به نمایندگی های خود ابلاغ کرده که پیرو آن، امکان خرید این کراس‌اوور کوچک در دو تیپ جدید با امکانات تازه وجود دارد. در قالب این بخشنامه، مدیران خودرو مدل‌های IE و IE Sport خودرو MVM X55 Pro را با اضافه کردن ایربگ‌های پرده‌ای و همچنین شارژر وایرلس به لیست امکانات، عرضه می‌کند. قیمت مدل IE در این بخشنامه، ۹۴۸میلیون ۶۰هزار تومان اعلام شده، عددی که برای مدل IE Sport به ۹۶۸میلیون و ۶۸۰هزار تومان می‌رسد. موعد تحویل هر دو خودرو، ۴۵ روز کاری اعلام شده و وجه پرداختی توسط مشتری، مشمول سود مشارکت و یا انصراف ۱۲درصد سالیانه می‌شود. در ضمن، در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، جریمه تاخیر ۱۲درصد سالیانه متوجه شرکت خواهد شد.

MVM X55 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

ام‌وی‌ام ایکس ۵۵ پرو نمونه ارتقاء یافته X55 است که اوایل امسال به جمع تولیدات مدیران خودرو پیوست. این خودرو در مقایسه با ایکس۵۵ عادی، چهره‌ای تازه دارد که همسو با پرو‌‌‌های جدید مدیران خودرو، دارای جلوپنجره طرح کهکشانی است. در نمای جانبی نیز بیش از هر چیز، طرح رینگ‌‌‌های جدید آن جلب نظر خواهد کرد. در نمای عقب اما غیر از تغییر چراغ‌ها با باریکه کرومی جدید بین آنها، تفاوتی با ایکس ۵۵ عادی ندارد.

تغییرات خوشایند تر X55 Pro نسبت به نمونه‌‌‌های عادی را در فضای داخلی شاهد هستیم. در MVM X55 Pro طراحی داشبورد، کنسول میانی و رودری‌ها با الگویی شبیه به آنچه که در تیگو ۷ پرو دیده ایم، کاملا دگرگون شده و متریال با کیفیت تری نیز در آن به کار رفته. این یعنی یک کابین مدرن‌تر و سطح بالاتری از امکانات را در ایکس ۵۵ پرو شاهد هستیم.

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو - محصول جدید مدیران خودرو

چرم سیاه و قرمز به عنوان پوشش ادوات در فضای داخلی انتخاب شده و دوربین دنده عقب، سیستم دید ۳۶۰ درجه، سانروف، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ، نورپردازی داخل خودرو در ۷ رنگ، کروزکنترل، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت همراه با تنظیم چهار حالته گودی کمر، چراغ های LED اتوماتیک، ۶ بلندگو، گرمکن صندلی سرنشینان جلو، ورود و استارت بدون کلید و تهویه اتوماتیک از جمله امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای این محصول هستند. و همانطور که اشاره شد، با مدل IE، ایربگ‌های پرده‌ای و شارژر وایرلس نیز به این لیست اضافه می‌شود.

لازم به ذکر است پیشرانه در MVM X55 Pro نیز کماکان از نوع ۱.۵ لیتری توربو است، اما با تغییراتی در مقایسه با نمونه به‌کار رفته در X55 عادی، قدرت آن به ۱۵۶ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۲۳۰ نیوتن‌متر رسیده. این قدرت و گشتاور بیشتر، در کناربهره‌مندی از نسل جدید گیربکس ۹ سرعته CVT چری (به جای اتومات ۶ سرعته نمونه‌های عادی) راندمان بهینه‌تر و سواری نرم‌تری به ام‌وی‌ام ایکس ۵۵ پرو داده.

نحوه ثبت‌نام در طرح فروش MVM X55 Pro جدید

امکان ثبت نام MVM X55 Pro جدید از روز سه‌شنبه ۱۵ آذر برای متقاضیان فراهم آمده و می‌توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات مدیران خودرو به آدرس ebuy.mvmco.ir نسبت به خرید خودرو اقدام نمایند. در ادامه می‌توانید گالری کاملی از تصاویر این محصول مدیران‌خودرو را مشاده کنید.

آغاز فروش MVM X55 Pro با امکانات جدید - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟