جزئیات عرضه کامیون امپاور بهمن دیزل در بورس کالا

۲۰مهر ۴۰دستگاه کامیون کشنده امپاور BD500 شرکت بهمن دیزل با قیمت پایه ۳میلیارد و ۶۴میلیون تومان و تحویل ۲ماهه روی تابلوی عرضه بورس کالا می‌رود.

سه شنبه - ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
جزئیات عرضه کامیون امپاور بهمن دیزل در بورس کالا - ۲۰مهر ۱۴۰۱

گروه خودروسازی بهمن پس از پاگُشای کامیون های کشنده به بورس‌کالا با عرضه ۳۵دستگاه کامیون کشنده FAW CA4180 سیبا موتور، قرار است ۲۰مهر ماه تعداد ۴۰دستگاه کامیون کشنده امپاور BD500 بهمن دیزل را نیز روی تابلوی عرضه بورس کالا ببرد. این تعداد از کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل در حالی قرار است در بورس کالا عرضه شود که موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، ۲۰ آذر (یعنی دو ماهه) اعلام شده. قیمت پایه نیز ۳میلیارد و ۶۴میلیون تومان اعلام شده که البته شامل سایر هزینه‌ها از جمله مالیات بر ارزش افزوده نمی‌شود.

گفتنی است بهمن دیزل به عنوان پنجمین عرضه کننده خودرو در بورس‌کالا، در مشخصات کالای قابل عرضه اعلام کرده هر کد ملی (شخص حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش یک دستگاه خودرو بوده، هر شناسه ملی (شخص حقوقی) حداکثر مجاز به ثبت سفارش ۵ دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره گذاری خودرو نیز فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود. رنگ خودروهای قابل‌عرضه، سفید بوده و خریداران جهت تحویل خودرو باید به محل کارخانه بهمن‌دیزل واقع در قزوین، شهرک صنعتی البرز، نبش حکمت دهم مراجعه کنند.

در بیان جزئیات بیشتر از عرضه کامیون کشنده امپاور BD500 بهمن دیزل در بورس کالا لازم به ذکر است همانطور که اشاره شد، قیمت پایه شامل هزینه‌هایی نظیر مالیات بر ارزش افزوده، مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هزینه راهگشا، پست و بیمه شخص ثالث نبوده، خریداران در کنار ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش ملزم به واریز هزینه‌های دیگر جمعا به مبلغ ۱۱۲میلیون و ۳۰۶هزار و ۱۱ ریال حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا هستند.

این هزینه ها شامل مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۳۱میلیون و ۳۱۵هزار ریال، هزینه راهگشا ۱میلیون و ۶۳۵هزار ریال، هزینه شماره گذاری یک میلیون ریال، هزینه پست ۱میلیون و ۲۶۲هزار ریال و هزینه بیمه شخص ثالث ۷۷میلیون و ۹۴هزار و ۱۱ریال می‌شود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟