فروش لاماری ایما در مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو

سومین طرح فروش لاماری ایما همزمان شده با مرحله سوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص، آن هم با قیمتی که در مقایسه با قبل، تغییر نکرده.

سه شنبه - ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
فروش خودرو لاماری ایما

در سومین مرحله از فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص، لاماری ایما نیز توسط آرین پارس موتور عرضه می‌شود. در این مرحله فروش، قیمتی که برای لاماری ایما در نظر گرفته شده، ۱میلیارد و ۹۴ میلیون تومان است که نشان از افزایش ۱۵ میلیون تومانی در مقایسه با طرح اخیر فروش این خودرو دارد. موعد تحویل نیز به طبق روال فروش‌های فوق‌العاده، ۹۰ روز کاری خواهد بود.

با این قیمت در بخش رفاهی، لاماری ایما از صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت و تنظیم گودی کمر، نمایشگر باریک دوتایی بر روی داشبورد به عنوان نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی و نشانگرهای پشت فرمان، دوربین دنده عقب، سانروف پانورامیک دو حالته به همراه پرده برقی، دوربین ثبت وقایع، ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی با شش عدد بلندگو، کروزکنترل، تهویه اتوماتیک با خروجی مجزا برای سرنشینان عقب، کول‌باکس، پوشش چرم داخلی، سنسور نور و دی‌لایت، غربیلک فرمان خوش‌دست به شکل D و کنسول میانی ردیف جلو و عقب است.

ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، ترمز پارک برقی، ABS+EBD، اتوهُلد، کنترل پایداری الکترونیک، سیستم فرمان برقی چند حالته، کنترل فشار باد تایرها، کنترل هرزگردی و کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سرپایینی نیز از جمله امکانات لاماری ایما در بخش ایمنی هستند.

محرک این خودرو، یک موتور ۱.۵ لیتری توربو تحت لیسانس میتسوبیشی است که با ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را دارد. این گشتاور از مسیر گیربکس ۷ سرعته اتومات دوکلاچ که از نوع خیس نیز هست، به محور جلو منتقل می‌شود.

با توجه به این که این طرح فروش فوق العاده لاماری ایما در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به روش قرعه کشی و با حفظ تمامی محدودیت های پیشین عرضه خودرو به این روش به اجرا در خواهد آمد، متقاضی ثبت نام می‌بایست دارای گواهینامه و فاقد پلاک انتظامی فعال بوده، طی ۴۸ ماه گذشته از هیچ یک از خودروسازان داخلی خودرو ثبت‌نام نکرده باشد و یا تحویل نگرفته باشد. در ضمن، هر کُد ملی مجاز به ثبت‌نام تنها یک دستگاه خودرو از کُل بخشنامه های فروش، پیش‌فروش و یا مشارکت در تولید مرحله دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه وزارت صمت خواهد بود.

لازم به ذکر است در مرحله سوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص وزارت صمت، جدای از این که ۵۰ درصد از ظرفیت فروش خودروها به طرح جوانی جمعیت و مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر اختصاص دارد، ۲۰ درصد از ظرفیت باقیمانده نیز به دارندگان خودروهای فرسوده تعلق گرفته. این یعنی از مجموع تقریبا ۶۰ هزار خودرویی که از سبد تولیدات خودروسازان مختلف در این طرح عرضه خواهد شد، تنها ۱۸ هزار دستگاه به متقاضیان عادی می‌رسد.

انتهای پیام

۹۴

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟