تقلب چینی‌ها از روی دست ایرانی‌ها؛ فروش به روش قرعه‌کشی!

وولینگ به تازگی مدل کانورتیبل خودرو برقی کوچک، اما محبوب خود، MINIEV را عرضه کرده، البته نه بصورت عادی، بلکه با فروش به روش قرعه‌کشی!

یکشنبه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
مدل کانورتیبل خودرو برقی کوچک وولینگ

شاید تصور کنید این نوشتار، یک رپرتاژ آگهی است برای سیستم معیوب و ناکارآمدی که برای عرضه خودرو در کشور انتخاب شده و می‌خواهیم به دروغ، از خوبی‌های این سیستم برای شما بگوییم، اما نه، راستش را بخواهید خبر، صحت دارد و وولینگ فروش محصول جدید خود که یک کانورتیبل برپایه کوچکترین خودرو این شرکت می‌باشد را به روش قرعه‌کشی انجام می‌دهد! ثبت‌نام در قرعه‌کشی فروش این خودرو جدید چینی سه روزی می‌شود که آغاز شده و برندگان قرعه‌کشی، ۲۱ سپتامبر مشخص خواهد شد.

در این محصول جدید که برپایه Wuling Hongguang MINIEV توسعه یافته، خبری از سقف و ستون‌های عقب نیست و درب‌های آن نیز فاقد کلاف فوقانی هستند. یک سقف پارچه‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده که مکانیزم باز و بسته شدن نیمه‌اتوماتیک دارد. در کنار این ویژگی بارز، مدل کانورتیبل تفاوت‌های دیگری نیز در مقایسه با خودرویی که برپایه اش توسعه یافته، دارد، مثل تغییر فرم سپرهای جلو و عقب، گرافیک مدرن‌تر چراغ‌ها، نشان منور وولینگ بر روی جلوپنجره و طرح رینگ‌های جدید.

دامنه تفاوت‌ها با نمونه مسقف Wuling Hongguang MINIEV به فضای داخلی نمونه کانورتیبل نیز کشیده شده و شاهد بازنگری در بخش فوقانی داشبورد، استفاده از فرمان جدید، بازطراحی کنسول میانی منقطع و پوششی جدید برای صندلی‌ها هستیم. در ضمن، رول‌بار پشت صندلی‌ها تعبیه شده و برخلاف نمونه مسقف، مینی‌ای‌وی کانورتیبل یک خودرو دو نفره است، نه چهار نفره.

وولینگ این محصول جدید خود را در با سه رنگ بدنه آبی روشن، فیروزه‌ای و سیاه عرضه می‌کند و امکان سفارش سقف در رنگ های سیاه یا قرمز وجود دارد. با توجه به وزن بیشتر خودرو در مقایسه با Wuling Hongguang MINIEV عادی، قدرت موتور برقی آن از ۲۰ به ۳۰ کیلووات (۴۰ اسب‌بخار) افزایش یافته. و با هر بار شارژ کامل، امکان پیمایش مسافتی بالغ بر ۲۸۰ کیلومتر با آن وجود دارد. حداکثر سرعت خودرو نیز ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

هنوز در مورد قیمت‌گذاری این خودرو جدید چینی اطلاعاتی ارائه نشده اما مدل مسقف آن، قیمت پایه ۳۲هزار و ۸۰۰ یوانی (معادل ۴.۷۵۰ دلار) دارد، عددی که در مجهزترین مدل، به ۷۲.۸۰۰ یوان می‌رسد یعنی نزدیک به ۱۰هزار و ۵۵۰ دلار.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟