اسکوتر جدید Honda AirBlade 160 را ببینید

جدیدترین موتورسیکلت هوندا برای بازارهای آسیایی، مدل ۱۶۰ سی‌سی از سری اسکوتر های AirBlade است که با قیمتی نزدیک به ۲.۵۰۰ دلار به بازار آمده است.

پنجشنبه - ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
اسکوتر جدید هوندا ایربلید ۱۶۰

در دنیای موتورسیکلت ها، هر زمان که صحبت از لقب Blade باشد، نام پرچم‌دار هزار سی‌سی هوندا یعنی CBR1000RR، معروف به Fireblade به میان می‌آید. اما دو سالی می‌شود یک موتورسیکلت دیگر نیز به Blade های هوندا اضافه شده که البته نه یک موتورسیکلت در کلاس سوپراسپرت، بلکه یک اسکوتر سبُک شهری با نام کامل Airblade است. این اسکوتر که در ابتدا در مدل های ۱۲۵ و ۱۵۰ سی‌سی عرضه شد، حال در برخی بازارهای آسیایی با مدل ۱۶۰ نیز قابل خریداری است.

محرک هوندا ایربلید ۱۶۰ یک موتور ۱۶۰ سی‌سی تک‌سیلندر ۱۵.۲ اسب‌بخاری است و امکاناتی نظیر چراغ‌های LED، درگاه شارژ USB، ریموت کنترل با استارت بدون کلید، پشت‌آمپر تمام-دیجیتال با قابلیت نمایش دور موتور و سرعت، میزان سوخت و مصرف لحظه‌ای، ساعت و …، سیستم تعلیق متشکل از دوشاخه تلسکوپی در جلو و کمک‌فنر دوتایی در عقب و ترمز دیسکی تک جلو و عقب در قالب آن ارائه شده. باک این اسکوتر سبُک شهری نیز حجم ۴.۴ لیتری دارد.

هوندا اسکوتر ایربلید ۱۶۰ را در چهار ترکیب رنگ آبی-خاکستری-سیاه، قرمز-خاکستری، آبی-خاکستری و سیاه-خاکستری عرضه کرده. قیمت ایربلید ۱۶۰ نیز در ویتنام که اولین بازار هدف آن بوده، معادل ۲.۴۶۷ دلار اعلام شده است. از اصلی‌ترین رقبای Honda Airblade 160 می‌توان به یاماها اِروکس ۱۵۵ اشاره کرد.

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟