پیش فروش کامیون های بنز ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل بخشنامه پیش فروش کامیون باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و کامیون کمپرسی ۲۶۲۴ را با موعد تحویل شهریور الی آبان ۱۴۰۱ اعلام کرده است.

پنجشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
پیش فروش کامیون های بنز ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بخشنامه فروش کامیون های بنز واگن هود ۱۹۲۴ باری و کمپرسی و ۲۶۲۴ کمپرسی آغاز می‌کند. در این طرح که بصورت پیش فروش و با موعد تحویل شهریور تا آبان ۱۴۰۱ صورت می‌پذیرد، قیمت محصولات، قطعی بوده، مبلغ نهایی خودرو طی سه یا چهار مرحله (بسته به مدل و طرح پرداخت انتخابی) از مشتری دریافت می‌شود.

در بخشنامه جدید فروش کامیون های بنز واگن هود ایران خودرو دیزل، قیمت در مقایسه با آخرین طرح فروش سال گذشته، با افزایش ۲۴۰ تا ۳۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی همراه بوده. برای مثال، قیمت شاسی ۱۹۲۴ باری که تحویل مهر و آبان ۱۴۰۱ خواهد بود به حدود ۱ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان رسیده. قیمت فروش شاسی ۱۹۲۴ کمپرسی با موعد تحویل شهریور یا مهر ۱۴۰۱ نیز نزدیک به ۱ میلیارد و ۸۶۹ میلیون تومان اعلام شده است. البته هر دو این مدل های ۱۹۲۴ در این طرح مشمول تخفیف ۳۰ میلیون تومانی شده اند که در پرداخت نهایی از مقادیر ذکر شده کسر خواهد شد. ریز پرداخت ها که همانطور که اشاره شد، طی سه یا چهار مرحله صورت می‌پذیر را می‌توانید در جداول زیر مشاهده فرمایید.

در مورد شاسی کمپرسی ۲۶۲۴ هم که بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده و حال، قیمت مصوب فروش حدودا ۲ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان دارد، تخفیف ۳۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده و این یعنی قیمت تمام شده برای مشتری در این طرح، نزدیک به ۲ میلیارد و ۵۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود. ریز مبالغ قابل پرداخت برای این محصول را می‌توانید در جدول فروش زیر مشاهده کنید.

در این طرح فروش، برای هیچ یک از محصولات سود مشارکت در نظر گرفته نشده اما مشمول سود انصراف ۱۴ درصد سالیانه می‌شود. در ضمن، در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، جریمه ۱۰ درصد سالیانه متوجه شرکت خواهد شد. ذکر این نکته ضروری است که شرکت در طرح فروش فقط برای افرادی مجاز خواهد بود که سال گذشته (۱۴۰۰) هیچ یک از انواع کامیون ها را از ایران خودرو دیزل خریداری نکرده باشند. در ضمن، برای هر کُد ملی مشخص با شرط دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن، تنها یک خودرو تعلق می‌گیرد.

در کنار اینها باید به این نیز اشاره کنیم که هزینه های شماره‌گذاری و همچنین بیمه شخص ثالث بصورت علی‌الحساب در قیمت نهایی لحاظ شده و درصورتی که تا زمان تحویل، افزایشی در آنها ایجاد شود، این افزایش در قیمت نهایی لحاظ خواهد شد. همچنین در صورت اعمال هرگونه تغییرات فنی، نصب تجهیزات جدید نظیر صندلی ها، اعمال مالیات و هزینه های جدید و مواردی از این دست تا زمان تحویل، هزینه ها بر روی قیمت نهایی اضافه خواهد شد. طرح پیش‌فروش مذکور تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. جهت ثبت نام می‌توانید با کلیک بر روی دکمه زیر به سایت فروش محصولات ایران خودرو دیزل مراجعه فرمایید.

سایت فروش ایران خودرو دیزل
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟