فروش نقدی وانت کارا از ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰

برای دومین بار در دی ماه ۱۴۰۰، بهمن موتور فروش نقدی وانت کارا تک و دو کابین را به اجرا می‌گذارد؛ موعد تحویل خودروها، هفته دوم اسفند خواهد بود.

پنجشنبه - ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
فروش نقدی وانت کارا از ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰

فروش نقدی وانت کارا در دو مدل تک و دو کابین برای دومین بار در دی ماه ۱۴۰۰ توسط بهمن موتور به اجرا در می‌آید. در این مرحله فروش نقدی که ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۵ دی ماه آغاز خواهد شد و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت، وانت کارا تیپ ۴ حدودا ۲۵۱ میلیون تومان در مدل تک کابین و حدودا ۲۶۹ میلیون تومان در مدل قیمت‌گذاری شده. موعد تحویل نیز هفته دوم اسفند ماه ۱۴۰۰ اعلام شده است. طرح جدید فروش نقدی وانت کارا تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۸ دی ماه و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. ذکر این نکته نیز ضروری است که ثبت نام از طریق سایت فروش محصولات گروه بهمن انجام می‌شود.

در ضمن، با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، فیلترهایی مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار گرفته. در صورت ثبت نام مغایر با این فیلترها، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور بصورت یکطرفه، ابطال، و وجه آنها مسترد خواهد شد.

وانت کارا با ظرفیت بار ۱ تُن، دارای موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری ۱۶ سوپاپ است که ۱۱۲ اسب‌بخار قدرت دارد و ۱۷۱ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه. گیربکس در این وانت از نوع ۵ سرعته دستی است و از فرمان هیدرولیک، ترمز های جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای و ABS+EBD بهره می‌برد. دو ایربگ جلو به همراه رادیو پخش با رابط AUX+SD، تهویه دستی، ایموبیلایزر و قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل نیز لیست بسیار مختصر و کوتاه امکانات ایمنی و رفاهی آن را تشکیل می‌دهند.

جهت ثبت نام در طرح فروش نقدی وانت کارا می‌توانید از ۱۰ صبح شنبه ۲۵ دی تا ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۲۸ دی به سایت فروش محصولات بهمن به آدرس زیر مراجعه کنید:

سایت فروش بهمن
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟