ون باری هیوندای با یک چهره مدرن و متفاوت

نسل جدید ون های باری هیوندای با یک ظاهر مدرن و مرموز، سطح بالاتری از امکانات ایمنی و رفاهی و کاربردپذیری به مراتب بیشتر در استرالیا عرضه شد.

سه شنبه - ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
معرفی ون باری هیوندای استاریا-لود

هیوندای با نسل جدید استاریا نشان داد که می‌خواهد خُشکی و روزمرگی را از چهره ون‌ها بزداید و حال، با معرفی مدل باری استاریا جدید، می‌خواهد همین کار را در بخش ون های باری نیز انجام دهد. ون باری هیوندای در کنار فاصله گرفتن از خُشکی و روزمرگی چهره ون های مرسوم، امکانات قابل توجهی نیز در خود دارد که می‌تواند کار با آن را به تجربه ای متفاوت تبدیل کند.

این محصول جدید که با نام Staria-Load در استرالیا و نیوزلند عرضه شده، ظاهری کاملا مشابه با مدل مسافری استاریا دارد. و این یعنی یک ظاهر مرموز که شبیه به آن را تقریبا هرگز در این بخش از بازار خودرو های تجاری ندیده ایم. البته همانطور که احتمالا متوجه شده اید، یک تفاوت بزرگ بین مدل مسافری و باری استاریا وجود دارد و آن هم این است که به جای پیکربندی حداکثر ۱۱ نفره، کابین با چیدمان ۲ یا ۵ نفره قابل سفارش بوده، باقیمانده فضای آن به بار تعلق می‌گیرد.

هیوندای می‌گوید فضای بار در نسل جدید استاریا-لود به ۴.۹۳۵ لیتر رسیده و این نشان از افزایش ۵۱۰ لیتری فضای بار به نسبت قبل دارد. درضمن، امکانات ایمنی و رفاهی جدیدی نیز در قالب این ون باری هیوندای ارائه می‌شود. از جمله امکانات استاندارد مدل ۵ نفره استاریا-لود باید به هفت ایربگ، ترمز پارک الکترونیک، ورود و استارت بدون کلید، امکان بالا و پایین دادن شیشه ها با ریموت‌کنترل، رابط کاربری اندروید و iOS و پد شارژ وایرلس گوشی‌های هوشمند اشاره کرد.

شروع قیمت هیوندای استاریا-لود ۲۰۲۲ برای مدل ۲ نفره از ۴۵.۷۴۰ دلار استرالیاست، رقمی که برای مدل ۵ نفره از ۴۸.۲۴۰ دلار استرالیا آغاز می‌شود. برای پیشرانه آن نیز یک موتور ۲.۲ لیتری توربودیزل ۱۷۴ اسب‌بخاری در نظر گرفته شده که با ۴۳۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس ۸ سرعته اتومات متصل بوده، محرک محور جلو Hyundai Staria-Load است.

در ادامه می‌توانید گالری تصاویر 2022 Hyundai Staria-Load را مشاهده کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از تازه‌های جهان خودرو، حتما اینستاگرام فارسی‌کار را دنبال کنید.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟