ثبت نام قرعه کشی ۵ محصول ایران خودرو با تحویل یک ساله

در حالی دور جدید پیش فروش ایران خودرو روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ با موعد تحویل یک ساله آغاز می‌شود که در این طرح هم خبری از رفع محدودیت های ثبت نام نیست.

پنجشنبه - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
پیش فروش ایران خودرو 1400

ایران خودرو از صبح روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ پیش فروش ۵ محصول خود را با موعد تحویل تیر ۱۴۰۱ الی شهریور ۱۴۰۱ آغاز می‌کند. نکته قابل تامل این است که ایران خودرو در این طرح نیز هیچ یک از محدودیت های ثبت نام را حذف نکرده. این در حالی است که این هفته سایپا در پیش فروش یک ساله محصولات خود، در کنار حذف محدودیت های ثبت نام، روش قرعه کشی را نیز کنار گذاشته. اما کاملا مشخص است که ایران خودرو از اوضاع نابسامانی که با تزریق قطره‌چکانی خودرو توسط دو خودروساز بزرگ کشور در بازار خودرو به وجود آمده، راضی است و قصد تغییر رویه برای بهبود هرچند نسبی اوضاع نیز ندارد.

در این طرح پیش فروش جدید که به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت، خودرو‌‌‌های پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شده. از میان این خودرو ها، قرار است پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای و دنا پلاس توربوشارژ دستی به گیربکس شش سرعته جدید عرضه شوند. رقم پیش پرداخت خودرو های قابل عرضه نیز به شرح زیر است:

– پژو پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای – ۱۰۸.۱۳۱.۰۰۰ تومان
– رانا پلاس – ۹۰.۱۹۵.۰۰۰ تومان
– سورن پلاس – ۱۰۲.۱۲۸.۰۰۰ تومان
– دنا پلاس توربوشارژ دستی – ۱۴۲.۶۹۹.۰۰۰ تومان
– دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک – ۱۹۵.۰۴۴۴.۰۰۰ تومان

ذکر این نکته ضروری است که این مبالغ، علی الحساب بوده و قیمت نهایی خودرو ها به نرخ روز حساب و باقیمانده وجه از مشتری دریافت خواهد شد.

محدودیت‌‌‌های ثبت نام خودرو به قوت خود باقی است

برای شرکت در این طرح پیش فروش ایران خودرو ۱۴۰۰ متقاضی باید:

– دارای گواهینامه رانندگی پایه ۳ باشد
– در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و یا سایپا خودرو خریداری و یا تحویل نگرفته باشد
– فاقد پلاک انتظامی‌فعال باشد
– شماره تلفن همراه و شماره حساب ثبت شده در وبسایت فروش محصولات ایران خودرو باید بنام فرد متقاضی باشند

دیگر محدودیت‌‌‌های ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو عبارتند از:

– عدم امکان شرکت در طرح توسط مشتریان حقوقی
– عدم امکان انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث
– در رهن ماندن سند نیز به مدت یک سال پس از تحویل خودرو
– عدم امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو به دیگری، حتی بصورت وکالتی

این طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو فاقد سود مشارکت و یا انصراف است. اما در صورت تاخیر در تحویل، جریمه تاخیر بصورت روز شمار (۱۲ درصد سالیانه) به مشتری پرداخت خواهد شد.

الزام فعال سازی گارانتی و شرایط آن

لازم به ذکر است خودرو‌‌‌های ثبت نامی‌در این طرح ملزم به مراجعه به نمایندگی برای فعال‌سازی گارانتی خودرو حداکثر ۵ ماه پس از تحویل خودرو خواهند بود. در غیر این صورت، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد و عواقب ناشی از آن، صرفا متوجه مالک خودرو خواهد بود. ذکر این نکته نیز ضروری است که خودرو در هنگام مراجعه به نمایندگی جهت فعال سازی گارانتی حداقل باید هزار کیلومتر کارکرد داشته باشد.

زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

متقاضیان جهت صبت نام می‌توانند از صبح روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ به وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir مراجعه فرمایند. مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب مشتریان نهایی سه‌شنبه ۲۶ مرداد با حضور نمایندگان نهادهای ناظر، در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار خواهد شد. این مراسم به صورت مستقیم از سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.ikco.ir پخش خواهد شد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟