فروش هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک با تحویل حداکثر ۳ ماهه

از صبح فردا فروش فوق العاده خودرو هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک توسط ایران خودرو آغاز می‌شود، با قیمت قطعی ۶۴۰ میلیون تومان و تحویل ۳ ماهه.

چهارشنبه - ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
فروش هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک با تحویل حداکثر ۳ ماهه

ایران خودرو نوزدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود به روش قرعه کشی را به فروش هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک اختصاص داده است. در این طرح که از صبح روز پنجشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰ فعال می‌شود و تا روز شنبه ۲۶ تیر ادامه خواهد داشت، خودرو هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت قطعی ۶۴۰ میلیون تومان و موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه عرضه شده. و طبق معمول، ایران خودرو در این طرح نیز علاقه ای به رفع هرچند جزئی محدودیت های ثبت نام نداشته و تمامی محدودیت های ثبت نام فروش خودرو به روش قرعه کشی برای این طرح نیز پابرجاست.

فروش هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک

محدودیت‌‌‌های ثبت نام خودرو به قوت خود باقی است

برای شرکت در این طرح فروش هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی پایه ۳ باشد، در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و یا سایپا خودرو خریداری و یا تحویل نگرفته باشد و فاقد پلاک انتظامی‌فعال باشد. شماره تلفن همراه و شماره حساب ثبت شده در وبسایت فروش محصولات ایران خودرو نیز باید بنام فرد متقاضی باشند.

در کنار اینها، ثبت نام در این طرح فروش هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک برای مشتریان حقوقی امکان‌پذیر نخواهد بود. در ضمن، امکان انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت. سند نیز به مدت یک سال پس از تحویل خودرو، در رهن شرکت خواهد بود. در نهایت باید به عدم امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو به دیگری، حتی بصورت وکالتی اشاره کرد که در صورت تخطی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

اینها شرایط شرکت در طرحی است که با وجود خواب دست‌کم سه ماهه سرمایه متقاضیان، فاقد سود مشارکت و یا انصراف است. تنها در صورت تاخیر در تحویل خودرو توسط ایران خودرو، جریمه تاخیر بصورت روز شمار (۳۶ درصد سالیانه) به مشتری پرداخت خواهد شد.

هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک

الزام فعال سازی گارانتی و شرایط آن

لازم به ذکر است خودرو‌‌‌های ثبت نامی‌در این طرح ملزم به مراجعه به نمایندگی برای فعال‌سازی گارانتی خودرو حداکثر ۵ ماه پس از تحویل خودرو خواهند بود. در غیر این صورت، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد و عواقب ناشی از آن، صرفا متوجه مالک خودرو خواهد بود. ذکر این نکته نیز ضروری است که خودرو در هنگام مراجعه به نمایندگی جهت فعال سازی گارانتی حداقل باید هزار کیلومتر کارکرد داشته باشد.

زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

متقاضیان جهت صبت نام می‌توانند از صبح روز پنجشنبه ۲۴ تیر ماه تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۰ به وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir مراجعه فرمایند. مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب مشتریان نهایی یکشنبه ۲۷ تیرماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر، در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار خواهد شد. این مراسم به صورت مستقیم از سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.ikco.ir پخش خواهد شد.

کوتاه از هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک

اوایل که از عرضه هایما S7 پلاس سخت به میان آمده بود، انتظار میرفت ایران خودرو فیس لیفت S7 را در قالب این مدل به بازار عرضه کند. رویت چندین باره فیس لیفت S7 در محیط کارخانه ایران خودرو نیز این گمانه زنی ها را تقویت کرده بود. اما با عرضه اولین سری هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک به مشتریان که اوایل امسال صورت پذیرفت، مشخص شد هایما S7 پلاس در واقع همان S7 توربو عادی است البته با این تفاوت که مثلا رنگ شیشه لچکی عقب تغییر یافته، از آینه‌های جانبی جدید (مشابه هایما S5) در این محصول استفاده شده و همچنین شاهد اضافه‌شدن گل‌ پخش کُن های جلو هستیم.

در فضای داخلی S7 پلاس توربوشارژ اتوماتییک نیز تریم فرمان اندکی تغییر کرده و صفحه‌ کیلومتر خودرو، کاملاً جدید است. همچنین رودری‌ها و روکش چرم و پارچه صندلی‌ها تغییر کرده و دیگر آن تریم نارنجی رنگ را درون کابین هایما نمی‌بینیم. جدای از اینها اما باید اصلی ترین تغییرات  در هایما S7 پلاس را در طراحی داشبورد دید؛ در این مدل هایما S7 از یک پنل لمسی ۸ اینچ در زیر مانیتور که آن هم قطری معادل ۸ اینچ دارد، بهره گرفته شده تا با حذف دکمه‌های فیزیکی، ظاهر مدرن‌تری به کابین این خودرو داده شود.

امکانات و پیشرانه هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک

در کنار اینها، هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک از امکاناتی نظیر صندلي راننده ۸ حركته برقي گرمكن دار، صندلي شاگرد ۴ حركته دستي گرمكن دار، صندلي عقب تاشو دوتكه، روكش صندلي با تركيب چرم و پارچه به رنگ مشكي، ورود و استارت بدون کلید، سنسور نور و باران، دوربين ۳۶۰ درجه، سنسور دنده عقب، نمايش ميزان باد لاستيك ها، غربيلك فرمان چرمي، تزئينات داشبورد و كليد هاي درب ها به رنگ سیاه براق، آينه هاي جانبي برقي تاشونده گرمكن دار داراي راهنما، سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و ۲ عدد تیوتر، قابلیت انتقال صفحه نمایش گوشی بر روی نمایشگر اصلی، اتصال بلوتوث، فرمان برقي با قابليت تنطيم در ۴ حالت و كليدهاي كنترلي چندمنظوره روي فرمان، ایربگ های جلو و جانبی جلو، سیستم توزیع الکترونیک نیروی ترمز، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل هرزگردی، کنترل پایداری الکترونیک، تهویه اتوماتیک و ABS+BAS بهره می‌برد.

محرک هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک نیز موتور ۱.۸ لیتری توربو ۱۷۰ اسبی با ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور است که از مسیر گیربکس ۶ دنده اتوماتیک، محرک چرخ های جلو است. ایران خودرو متوسط مصرف سوخت ترکیبی این پیشرانه را ۸.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام کرده. حداکثر سرعت نیز با آن، ۱۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات