هیوندای پیکاپ سانتاکروز را قیمت‌گذاری کرد

هیوندای کمتر از یک ماه تا آغاز عرضه سانتاکروز، قیمت این پیکاپ جدید را اعلام کرد؛ مقادیر اعلامی نشان از اختلاف قیمت چشمگیر با فورد مَوریک دارد.

سه شنبه - ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
هیوندای پیکاپ جدید خود سانتاکروز را قیمت گذاری کرد

هیوندای با اعلام قیمت محصول جدید خود، سانتاکروز، رسما نبرد پیکاپ های جمع و جور در بازار آمریکا را آغاز کرد. البته شاید اعلام قیمت سانتاکروز کمی تعحب برانگیز باشد چراکه شروع قیمت آن از ۲۳.۹۹۰ دلار است یعنی نزدیک به ۴ هزار دلار بیشتر از قیمت پایه فورد Maverick که رقیب مستقیم این پیکاپ هیوندای به حساب می‌آید. و این تازه شروع ماجراست. اختلاف قیمتی سانتاکروز با کوچکترین پیکاپ فورد در مجهزترین تریم حتی بیشتر از اینهاست! هیوندای در حالی قیمت ۴۰.۹۰۵ دلاری برای سانتاکروز لیمیتِد به عنوان مجهزترین عضو خانواده سانتاکروز در نظر گرفته که قیمت مجهزترین Maverick یعنی Maverick First Edition با موتور توربو و سیستم چهار چرخ محرک، ۳۶.۳۱۰ دلار است. این نشان دهنده اختلاف قیمت تقریبا ۴.۶۰۰ دلاری این دو در بالاترین سطح تجهیزاتی است.

تنوع انتخاب برای مشتریان پیکاپ جدید هیوندای

البته همه چیز کاملا هم یک طرفه به نفع پیکاپ جدید فورد نیست. برای مثال هیوندای سانتاکروز را در ۵ سطح تجهیزاتی عرضه می‌کند. این در حالی است که جدای از نسخه تولید محدود First Edition، فورد تنها سه سطح تجهیزاتی برای Maverick در نظر گرفته. در ضمن، هیوندای سه سطح تجهیزاتی اصلی سانتاکروز یعنی SE، SEL و SEL Activity را در دو نسخه دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک نیز تفکیک کرده تا حق انتخاب گسترده‌تری به سلایق و نیازهای مختلف بدهد. با این حساب می‌توان گفت در تریم های میان‌رده، سانتاکروز قیمت رقابتی‌تری با Maverick دارد. و این دقیقا همان محدوده ای است که بیشترین مشتری را جذب می‌کند.

زمان عرضه هیوندای سانتاکروز

هیوندای هنوز ریز جزئیات تریم های مختلف و سطح تجیهیزات در هر تریم را ارائه نکرده. اما انتظار می‌رود با نزدیک تر شدن به زمان آغاز عرضه سانتاکروز به بازار یعنی اوایل ماه آینده، اطلاعات تکمیلی نیز منتشر شود. فورد Maverick اما کمی دیرتر به بازار می‌رسد. این یعنی تا آغاز عرضه پیکاپ جمع‌وجور فورد که برای پاییز برنامه‌ریزی شده، هیوندای می‌تواند حسابی از این بازار بکر مشتری جذب کند!

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟