فروش موتور سیکلت های ایران دوچرخ بصورت نقدی و اعتباری

فروش اینترنتی موتور سیکلت های ایران دوچرخ، نقدی و اعتباری با تحویل ۱۰ روزه، آغاز شده و تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۳ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

دوشنبه - ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۵
اسکوتر وترانو محصول شرکت ایران دوچرخ

شرکت ایران دوچرخ از زیرمجموعه گروه بهمن از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه، ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۰، فروش اینترنتی موتور سیکلت های خود را برای خریداران استان های تهران و قزوین آغاز کرده است. در این طرح که بنا به اعلام شرکت ایران دوچرخ، در راستای پاسخ به نیاز مشتریان و با هدف ارائه فرصت یکسان برای تمامی مشتریان اجرا شده، موتور سیکلت های تولیدی این شرکت بصورت نقدی و اعتباری (با همکاری بهمن لیزینگ) به فروش می‌رسد. این ثبت نام برای عموم خریداران و فقط با کد پلاک استانهای تهران و قزوین مجاز است.

تحویل محصولات ظرف مدت ۱۰ روز پس از زمان تکمیل خرید اینترنتی انجام خواهد شد. متقاضیان جهت ثبت نام می‌توانند به وبسایت فروش محصولات گروه بهمن به آدرس www.bahman.iranecar.com مراجعه فرمایند.

شایان ذکر است در فروش اعلامی، ۵ مدل موتورسیکلت با نام های وترانو، آرشیا ۱۵۰ سی‌سی با کمک عقب گازی، ایردوکو 10B جدید، سه چرخه برقی ۵۰۰ وات و موتور برقی جیران ۵۰۰ وات محصول جدید این شرکت جهت پاسخگویی به نیازهای متنوع خریداران ارائه شده است. در ادامه می‌توانید قیمت و شرایط ثبت نام نقدی و اعتباری هر یک از این موتور سیکلت های ایران دوچرخ را مشاهده فرمایید.

همانطور که اشاره شد، جهت ثبت نام می‌توانید به وبسایت فروش محصولات گروه بهمن به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه فرمایید.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟