فروش فردا ۵۱۱ با تحویل ۱۲۰ روزه آغاز شد

پیش فروش خودرو جدید فردا ۵۱۱ با تحویل ۱۲۰ روزه توسط گروه خودروسازی فردا آغاز شد؛ در این طرح قیمت مصوب خودرو ۴۲۹ میلیون تومان اعلام شده است.

چهارشنبه - ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
بخشنامه فروش خودرو فردا 511 ویژه تیر ماه 1400

مرحله دوم فروش فردا ۵۱۱ با قیمت قطعی ۴۲۹ میلیون تومان و تحویل ۱۲۰ روزه آغاز شد. در این طرح فروش، مشتری ملزم به پرداخت ۵۰ درصد بهای خودرو معادل ۲۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت خواهد بود. مابقی قیمت تمام‌شده خودرو نیز در ۳ مرحله از مشتری دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است این طرح شامل سود مشارکت ۱۸ درصدی بوده و جهت ثبت نام می‌توانید به نزدیک ترین عاملیت مجاز گروه خودروسازی فردا مراجعه فرمایید.

بخشنامه فروش خودرو فردا 511 ویژه تیر ماه 1400بخشنامه فروش خودرو فردا ۵۱۱ ویژه تیر ماه ۱۴۰۰

 

کوتاه از فردای جدید بازار

خودرو جدید فردا ۵۱۱ که به تازگی روی خط تولید گروه خودروسازی فردا رفته، یک سدان جمع و جور شهری است که با طول ۴۳۹۰ میلیمتر، عرض ۱۷۲۵ میلیمتر و ارتفاع ۱۴۹۰ میلیمتر، بر روی دو محور به فاصله ۲۵۳۵ میلیمتر سوار است. این ابعاد فردا ۵۱۱ را رو در روی خودرو جک J4 کرمان موتور قرار می‌دهد، اما با این تفاوت که یک اختلاف قیمت تقریبا ۶۰ میلیون تومانی بین این دو خودرو وجود دارد. بخشی از این اختلاف قیمت با طراحی مدرن‌تر فردا ۵۱۱ که پویایی خاصی به پیکره جمع و جور این سدان کوچک شهری داده، جبران می‌شود. همین طراحی مدرن و پویا را در فضای داخلی فردا ۵۱۱ نیز شاهد هستیم، جایی که در عین سادگی، چشم‌نواز و جوان پسند طراحی شده. و متناسب با همین مدرنتینه بصری، از امکانات قابل قبولی نیز برخوردار است.

امکانات خودرو فردا ۵۱۱

فردا موتورز برای خودرو فردا ۵۱۱ امکاناتی نظیر سانروف، مولتی مدیا با نمایشگر ۷ اینچ ایستاده بر روی داشبورد، مولتی مدیا با نمایش لمسی ۷ اینچ، اتصال بلوتوث و قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه، سیستم صوتی با کنترلگر های چندمنظوره روی فرمان، تهویه مطبوع با کنترل الکترونیک و نمایشگر دیجیتال،کامیپوتر سفری با نمایش میانگین مصرف سوخت، فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، آینه‌های جانبی تاشو با تنظیم برقی، ورودی USB و خروجی برق ۱۲ ولت در نظر گرفته است. در بخش ایمنی نیز شاهد بهره‌گیری از سامانه کنترل پایداری الکترونیک، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دو ایربگ در جلو، ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیک نیروی ترمز، BAS، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، استاندارد ایزوفیکس صندلی‌ها، سنسور باد تایر ها، دوربین دنده عقب با خطوط پارک متغیر و سنسور پارک عقب در این محصول هستیم.

پییشرانه محصول جدید فردا موتورز

موتور خودرو فردا ۵۱۱ از نوع ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که با ۱۰۶ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن‌متر گشتاور،به گیربکس ۵ سرعته اتومات دو کلاچ متصل است. این ترکیب موتور و گیربکس، به لطف وزن پایین خودرو (۱.۱۱۵ کیلوگرم) چالاکی و پاسخگویی خوبی به سدان جدید گروه خودروسازی فردا می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی فردا ۵۱۱ نیز با این پیشرانه، ۶.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

نحوه ثبت نام خودرو فردا ۵۱۱

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش فردا ۵۱۱ و نحوه ثبت نام می‌توانید به نزدیک ترین مرکز فروش گروه خودروسازی فردا مراجعه کنید و یا از طریق شماره تماس ۰۲۱۴۸۶۴۵۰۰۰ با دفتر فروش مرکزی این شرکت تماس حاصل نمایید. در حال حاضر شهرهای تهران، ارومیه، قم، سبزوار، شیراز، همدان، یزد، زاهدان، بابلسر، اصفهان، قزوین، کرج، شاهرود، تبریز، کرمانشاه، رشت و مشهد از جمله مناطقی هستند که خدمات فروش و پس از فروش محصولات خودروسازی فردا را به مشتریان ارائه می دهند. تازه ترین لیست عاملیت های شرکت خودروسازی فردا به شرح زیر است.

شبکه نمایندگی های فردا موتورز

لیست عاملیت های شرکت خودروسازی فردا

 

در ادامه می‌توانید به تماشای گالری تصاویر خودرو فردا ۵۱۱ محصول جدید گروه خودروسازی فردا بنشینید.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟