بخشنامه فروش ایران خودرو برای دو محصول اعلام شد

ایران خودرو روز پنجشنبه سوم تیر ماه پیش فروش یک ساله دنا پلاس توربوشارژ دستی و سورن پلاس را با موعد تحویل فروردین الی تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌کند.

چهارشنبه - ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
بخشنامه فروش ایران خودرو برای دو محصول اعلام شد

به گزارش خودرودیلی، بخشنامه جدید پیش فروش ایران خودرو برای دو محصول دنا پلاس توربوشارژ دستی و سورن پلاس در حالی اعلام شده که خبری از رفع محدودیت های ثبت نام در این طرح فروش یک ساله محصولات ایران خودرو نیست.

تداوم محدودیت های ثبت نام خودرو

در این طرح که از روز پنجشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، همان محدودیت های پیشین برای ثبت نام فروش خودرو به روش قرعه‌کشی پابرجاست. به عبارت دیگر، متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی پایه ۳ باشد، در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و یا سایپا خودرو خریداری و یا تحویل نگرفته باشد، فاقد پلاک انتظامی فعال باشد و شماره تلفن همراه و شماره حساب ثبت شده در وبسایت فروش محصولات ایران خودرو باید بنام فرد متقاضی باشند.

در کنار اینها، ثبت نام در این طرح نیز برای مشتریان حقوقی امکان‌پذیر نخواهد بود. در ضمن، امکان انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث نیز به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت. سند نیز به مدت یک سال پس از تحویل خودرو، در رهن شرکت خواهد بود. در نهایت باید به عدم امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو به دیگری، حتی بصورت وکالتی اشاره کرد که در صورت تخطی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

الزام فعال سازی گارانتی و شرایط آن

لازم به ذکر است خودرو های ثبت نامی در این طرح ملزم به مراجعه به نمایندگی برای فعال‌سازی گارانتی خودرو حداکثر ۵ ماه پس از تحویل خودرو خواهند بود. در غیر این صورت، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد و عواقب ناشی از آن، صرفا متوجه مالک خودرو خواهد بود. ذکر این نکته نیز ضروری است که خودرو در هنگام مراجعه به نمایندگی جهت فعال سازی گارانتی حداقل باید هزار کیلومتر کارکرد داشته باشد.

بخشنامه فروش ایران خودرو برای دو محصول اعلام شد

ایران خودرو برای این طرح فروش، سود نمی‌دهد!

طرح پیش فروش یک ساله خودرو های دنا پلاس توربوشارژ دستی و سورن پلاس با موعد تحویل فروردین الی تیر ۱۴۰۱ مشمول سود مشارکت و یا انصراف نمی‌شود. اما در صورت تاخیر در تحویل خودرو توسط ایران خودرو، جریمه تاخیر بصورت روز شمار (۱۲ درصد سالیانه) به مشتری پرداخت خواهد شد. در پایان این نکته را نیز در نظر داشته باشید که مبالغ ذکر شده، پیش پرداخت علی‌الحساب بوده و قیمت نهایی خودرو با توجه به نرخ روز در زمان تحویل محاسبه خواهد شد.

جهت ثبت نام، از صبح روز پنجشنبه، سوم تیرماه ۱۴۰۰ می‌توانید به وبسایت فروش محصولات ایران‌خودرو مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟