با قیمت مصوب ۳.۱۷۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شد؛

جزئیات طرح فروش کامیون کشنده دیما بصورت نقدی و اقساطی

گروه خودروسازی مایان فروش کامیون دیما را بصورت نقد و اقساطی با قیمت ۳ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه آغاز کرد.

دوشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
با قیمت مصوب ۳.۱۷۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شد؛

گروه خودروسازی مایان از صبح امروز، دوشنبه، ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ طرح فروش نقدی و اقساطی کامیون دیما را آغاز کرده است. در این طرح که تا ساعت ۵ عصر روز پنجشنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ادامه خواهد داشت، قیمت مصوب کشنده دیما ۳ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده.

شرایط فروش نقدی کامیون دیما

در فروش نقدی که در دو موعد تحویل ۳۰ و یا ۶۰ روز کاری در این طرح گنجانده شده، ۲۲ میلیون و پانصد هزار تومان تخفیف به خریدار تعلق می‌گیرد. با این حساب قیمت فروش نقدی کشنده دیما معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خواهد بود. برای تحویل ۳۰ روزه، سود مشارکت و یا انصراف در نظر گرفته نشده اما فروش ۶۰ نقدی ۶۰ روزه شامل سود مشارکت سالیانه ۱۰ درصد و سود انصراف سالیانه ۷ درصد نیز می‌شود.

لازم به ذکر است در فروش نقدی، پرداخت وجه در ۳ مرحله صورت می‌گیرد؛ پیش‌پرداخت اول مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پیش‌پرداخت دوم ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان (طی یک فقره چک به تاریخ ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰) و پیش‌پرداخت سوم مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان تومان در نظر گرفته شده است.

با قیمت مصوب ۳.۱۷۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شد؛

طرح اقساطی

در فروش اقساطی کامیون دیما، موعد تحویل، ۹۰ روز کاری اعلام شده و امکان ثبت نام با شرایط بانک توسعه و تعاون و یا شرایط بانک صنعت و معدن برای خریدار در نظر گرفته شده است. هر دو طرح، دارای بازه پرداخت اقساط منعطف (۱۲ تا حداکثر ۶۰ ماهه) هستند اما شرایط پرداخت و نرخ سود تسهیلات متفاوتی دارند که شرح کامل آن را می‌توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت گروه خودروسازی مایان و یا نمایندگی های این شرکت مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است ثبت نام از طریق نمایندگی های شرکت و با ارسال مدارک شناسایی و احراز و تکمیل فرم درخواست صورت می‌پذیرد. در ضمن، هر کُد ملی مُجاز به ثبت نام تنها یک دستگاه کشنده دیما خواهد بود. همچنین صلح به غیر کشنده ثبت‌نامی در این طرح تنها یک بار مُجاز خواهد بود.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • احسان شاکر | 3 اردیبهشت 1401 - 15:59

    ماشین خیلی خوبه ما هم می خواهیم ثبت نام کنیم ولی نمیشه اگه هرکی می فروشه به این شماره اطلاع بده ۰۹۳۰۵۴۶۱۳۳۶

  • محسن نجفی | 25 دی 1401 - 02:05

    طرح خوبی است وهمچنان ماشین خوبی اگر طرحی باشد هردو رانند یک دستگاه بدن قسطی که هم کسانی که رانند هستند توان خیر ندارند صاحب ماشین بشوند تا روزی خانوادشون دربیارن هم قسط ماشین بدن پیش پرداخت کمتر بگیرند در عوض سودش حساب کنند همه بتوانند هم کار کنن وهم ماشین بخرن