ویژه خرداد ماه ۱۴۰۰، بصورت نقد و اقساط؛

شرایط فروش خودرو JAC S5 اعلام شد

جزئیات طرح فروش نقدی و اقساطی خودرو JAC S5 ویژه خرداد ۱۴۰۰ با قیمت ۷۲۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روز کاری از سوی کرمان موتور اعلام شد.

یکشنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
ویژه خرداد ماه ۱۴۰۰، بصورت نقد و اقساط؛

کرمان موتور شرایط فروش خودرو جک ویژه خرداد ماه ۱۴۰۰ بصورت نقد و اقساطی اعلام کرد. این طرح فروش نقدی و اقساطی خودرو JAC S5 از روز دو شنبه ۲۴ خرداد ماه آغاز خواهد شد و تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

قیمت مصوب خودرو JAC S5 در این طرح فروش نقدی و اقساطی، ۷۲۰ میلیون تومان تعیین‌شده است. زمان تحویل خودرو نیز ۴۵ روز کاری تعیین شده است. در این طرح سود مشارکت و یا انصراف در نظر گرفته نشده اما در صورت تاخیر در تحویل خودرو از سوی خودروساز، ماهیانه ۱ درصد جریمه تاخیر توسط کرمان‌موتور به مشتری پرداخت خواهد شد. خودرو های تحویلی، مدل ۱۴۰۰ هستند و وضعیت سند نیز در فروش نقدی، آزاد و در فروش اقساطی، در رهن کارخانه خواهد بود.

ویژه خرداد ماه ۱۴۰۰، بصورت نقد و اقساط؛ شرایط فروش خودرو JAC S5 اعلام شد

در فروش اقساطی، خودرو JAC S5 با اقساط ۲۴ ماهه عرضه می‌شود. مشتری در این طرح ملزم به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان از بهای تمام‌شده خودرو بصورت پیش‌پرداخت بوده، مابقی مبلغ در هشت قسط با فواصل سه‌ماهه از مشتری دریافت خواهد شد. با احتساب مبلغ اقساط، قیمت تمام شده خودرو جک S5 در این طرح فروش معادل ۷۳۴ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است در این طرح فروش نقدی و اقساطی خودرو جک S5، تنها امکان سفارش خودرو در رنگ های سفید و مشکی وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانید به نزدیک ترین نمایندگی فروش محصولات کرمان موتور در شهر خود مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید به سایت فروش اینترنتی محصولات کرمان موتور مراجعه کنید.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟