جُردن کلارکسون، تیم یوتا جاز، چی سوار میشه؟

شورولت کوروت جذاب بسکتبالیست معروف

جردن کلارکسون بسکتبالیست معروف NBA و تیم یوتاجاز، شورولت کوروت نسل هشت با رنگ‌‌بدنه بِژ و کابین پوشش یافته با چرم و آلکانتارای زرشکی دارد!

سه شنبه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
شورولت کوروت جذاب بسکتبالیست معروف

در چند ماهی که از آغاز عرضه نسل جدید شورولت کوروت می‌گذرد، کم نمونه سفارشی و جذاب از آن ندیده ایم؛ از رنگ‌بندی های متنوع تا نمونه‌های تقویت‌شده با کیت و رینگ‌های مختلف. این هم یک نمونه از همین کوروت‌های C8 سفارشی است. این شما و این کوروت C8 بسکتبالیست معروف NBA و تیم یوتا جاز، جُردن کلارکسون.

شورولت کوروت C8 جردن کلارکسون بدنه ای به رنگ بِژ دارد که هارمونی جذاب و چشم‌نوازی با جزئیات تیره و سیاه همچون شیشه‌ها و چراغ‌های دودی و اجزای سیاه بدنه براق ایجاد کرده. در فضای داخلی نیز ترکیب چرم و آلکانتارای زرشکی با جزئیات فیبرکربنی نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند که برای ایجاد تناسب با رنگ بدنه، از دوخت‌هایی به رنگ بِژ در جای جای آن استفاده شده است.

شورولت کوروت جذاب بسکتبالیست معروف

آنچه جردن کلارکسون برای کوروت نسل هشت خود انتخاب کرده را باید یک ترکیب برنده دانست. با تمام اینها اما رینگ‌های ۲۱/۲۲ اینچ انتخابی، چنگی به دل نمی‌زنند. در واقع این رینگ‌ها ماهیت اسپرتی و سریع کوروت را به شکل چشمگیری زیر سوال برده اند.

حال که بحث کوروت نسل هشت است بد نیست بدانید تولید این شورولت باز هم متوقف شده! و باز هم مشکل اصلی، کمبود قطعه است. این بار توقف تولید ربطی به کمبود اجزای گیربکس و یا چیپ‌های نیم‌رسانا که طی ماه‌های گذشته، در دو نوبت، شورولت را مجبور به توقف تولید کوروت کرده بود، ندارد. البته دلیل اصلی توقف تولید هم اعلام نشده. با این حساب، از فردا به مدت یک هفته، تولید متوقف می‌شود.

شورولت کوروت جذاب بسکتبالیست معروف

و این درحالی است که شورولت سخت مشغول پروسه پیش‌تولید کوروت Z06 جدید است. محرک Z06 جدید، یک نسخه از موتور V8 بکار رفته در خودرو مسابقه‌ای Corvette C8.R است. این موتور ۵.۰ لیتری با ردلاین تنظیم شده روی دور ۹۰۰۰، قدرتی فراتر از ۶۱۷ اسب‌بخار خواد داشت!

شورولت کوروت جذاب بسکتبالیست معروف
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟