با تخفیف ۳۰ میلیون تومانی اعلام شد؛

شرایط فروش خودرو جدید سوئست DX3 دیارخودرو

دیارخودرو به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اولین شرایط فروش خودرو جدید سوئست DX3 را با قیمت ۶۰۹میلیون تومان و تحویل ۴۵روز کاری اعلام کرد.

سه شنبه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
شرایط فروش خودرو جدید سوئست DX3 دیارخودرو

سوئست شاید در نگاه اول برند شناخته‌شده ای نباشد اما سال‌هاست با ون دلیکا در بازار ایران حضور دارد. حال، شرایط فروش خودرو جدیدی از این خودورساز چینی برای اولین بار توسط دیارخودرو اعلام شده که حتی بحث بر سر عرضه آن به مشتریان بی‌وای‌دی S7 توسط کارمانیا نیز بود. رقبای متعددی نیز برای این خودرو در بازار ایران وجود دارد که همگی چینی هستند.

امکانات سوئست DX3

سوئست DX3، محصول جدید دیارخودرو، یک کراس‌اوور کوچک و اقتصادی است که البته مورد آخر، صفتی است که با شرایط امروز بازار ایران همخوانی ندارد. تعجبی هم ندارد چراکه طی سه سال گذشته، خودروهایی در ایران از مرز قیمت ۶۰۰ میلیون تومان عبور کرده اند که در بازارهای جهانی، خودروهایی اقتصادی و ارزان‌قیمت به حساب می‌آیند. سوئست DX3 هم قرار است در همین محدوده قیمت در ایران عرضه شود.

شرایط فروش خودرو جدید سوئست DX3 دیارخودرو

با این حدود قیمت، امکاناتی نظیر سانروف پانورامیک، چراغ‌های LED، دیلایت، چراغ مشایعت، مه‌شکن‌های جلو و عقب، آینه‌بغل‌های برقی دارای گرمکن و تاشو برقی، رینگ‌های ۱۸ اینچ، پوشش چرم کابین، مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی، تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ و صندلی سرنشین جلو در ۴ جهت، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سیستم دید ۳۶۰ درجه از اطراف خودرو، ورود و استارت بدون کلید، ترمز پارک برقی، اتوهُلد، کروزکنترل، سنسور باران برف‌پاک‌کُن، ABS، کنترل پایداری الکترونیک، توزیع الترونیکی نیروی ترمز، کنترل هرزگردی، کنترل آغاز حرکت در سرازیری و سربالایی، کنترل فشار باد تایرها، ایربگ‌های جلو و جانبی جلو، استارت موتور از راه دور و سیستم ایمنی محافظتی در برابر واژگونی برای سوئست DX3 در نظر گرفته شده.

باز هم موتور ۱.۵ توربو؟!

بله، درست حدس زدید! محرک سوئست DX3 هم یک ۱.۵ لیتری توربو ساخت میتسوبیشی است. این موتور ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه در دورهای ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تولید می‌کند. گیربکس آن هم از نوع CVT است. گفته می‌شود این پیکربندی آشنای پیشرانه، در سیکل ترکیبی، صدی ۷.۶ لیتر بنزین می‌سوزاند.

شرایط فروش خودرو جدید سوئست DX3 دیارخودرو

شرایط فروش خودرو سوئست DX3

در شرایط فروش خودرو سوئست DX3 ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر، قیمت خودرو ۶۳۹ میلیون تومان در نظر گرفته شده که با احتساب تخفیف ۳۰ میلیون تومانی این طرح، قیمت نهایی برای خریدار معادل ۶۰۹ میلیون تومان خواهد بود. پیش‌پرداخت این طرح ۴۴۹ میلیون تومان است و موعد تحویل، ۴۵ روز کاری اعلام شده.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو، جریمه تاخیر روزشمار با نرخ سالیانه ۲۰ درصد به مشتری تعلق خواهد گرفت. البته سود مشارکت و انصراف شرایط فروش خودرو Soueast DX3 لحاظ نشده. مابقی ۱۶۰ میلیون تومان بهای خودرو نیز در هنگام تحویل خودرو دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است قیمت فروش شامل مالیات بر ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث نیز می‌شود.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟