دسته ویدیو ها:
۵ مهر ۱۴۰۳
تیزر رسمی KIA Tasman منتشر شد؛

پیکاپ کیا موتورز در راه است

در نمایشگاه خودرو جده که قرار است ۲۹ اکتبر الی ۲ نوامبر در این شهر برگزار شود، کیا موتورز برای اولین بار از پیکاپ تاسمان رونمایی خواهد کرد.

کیا موتورز در آستانه رونمایی، تیزر رسمی اولین پیکاپ خود، تاسمان را منتشر شد؛ پیکاپ میدسایز دو کابینی که قرار است در کلاس هایلوکس و رنجر و دی‌مکس به بازار بیاید. بازار های هدف این پیکاپ جدید نیز خاورمیانه، آفریقا و استرالیا خواهند بود.

در تیزر جدیدی که کیا موتورز برای پیکاپ تاسمان منتشر کرده، از اجرای بیش از ۱۸ هزار مرحله انواع تست پیش از تولید بر روی این محصول گفته و این که ۱.۷۷۷ نوع تست مختلف در این مراحل بر روی KIA Tasman انجام شده است.

پیکاپ کیا موتورز تاسمان - KIA Motors Tasman Pickup

احتمال می‌رود این پیکاپ با ساختار اتاق جدا از شاسی (بر روی شاسی نردبانی) و با موتور ۲.۲ لیتری توربودیزل مشترک با نسل جدید سورنتو به بازار بیاید. این محصول هم قرار است بصورت تک دیفرانسیل عرضه شود، و هم بصورت دو دیفرانسیل. حداکثر وزن مجاز قابل حمل با این پیکاپ میدسایز، ۱ تُن و حداکثر توان یدک‌کشی نیز برای آن، ۳.۵ تُن اعلام شده است.

بد نیست بدانید اولین رونمایی رسمی از کیا تاسمان برای موتورشو جده در عربستان سعودی برنامه‌ریزی شده و این، به خوبی نشان می‌دهد کیا برای فروش تاسمان، حساب ویژه‌ای روی بازارهایی نظیر عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس باز کرده.

پیکاپ کیا موتورز تاسمان - KIA Motors Tasman Pickup

البته استرالیا نیز از بازارهای اصلی کیا تاسمان خواهد بود. حتی نامی که برای این محصول جدید کیا موتورز انتخاب شده، برگرفته از نام دریای تاسمان است که بین استرالیا و نیوزلند قرار دارد.

نمایشگاه بین المللی خودرو جده قرار است ۲۹ اکتبر الی ۲ نوامبر (۸ الی ۱۲ آبان) در شهر جده برگزار شود و اطلاعات بیشتر از کیا تاسمان، تا آن زمان ارائه خواهد شد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟