با نمایش وارداتی هایی از برند اشکودا و نیسان؛

دو بازوی واردات ایران روور در تبریز خودنمایی می‌کنند

۱۷ تا ۲۰ مهر در نمایشگاه خودرو تبریز ۱۴۰۳ می‌توانید وارداتی های جذاب ایران روور از برندهای اشکودا و نیسان را از نزدیک ملاقات کنید.

پنجشنبه - ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۰
خودرو های وارداتی ایران روور از برند نیسان و اشکودا - دو بازوی واردات ایران روور در تبریز خودنمایی می‌کنند

در نمایشگاه خودرو تبریز که از ۱۷ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی این شهر، آغاز به کار کرده و به مدت چهار روز، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود، گروه صنعتی ایران‌روور با دو بازو و زیرمجموعه وارد کننده خود، یعنی پارس ساتر هوشمند و آمیتیس خودرو، تازه‌ترین محصولات وارداتی خود از برند های اشکودا و نیسان را به نمایش عموم گذاشته است.

خودرو وارداتی اشکودا سوپرب شرکت پارس ساتر هوشمند گروه صنعتی ایران روور

پارس ساتر هوشمند به عنوان نماینده رسمی اشکودا، به واردات و عرضه محصولات این زیرمجموعه گروه خودروسازی فولکس واگن در ایران مشغول است و پیش از این، اولین سری از خودرو های وارداتی اشکودا سوپرب را پلاک و آماده تحویل به خریداران کرده. این شرکت در نمایشگاه خودرو تبریز، در کنار سدان میدسایز سوپرب، کراس اوور میدسایز اشکودا کارک را نیز به نمایش عموم گذاشته؛ خودرویی که به‌زودی قرار است فروش کراس‌اوور میدسایز وارداتی اشکودا کاروک را نیز آغاز کند.

چنانچه مایل به ملاقات با این وارداتی های اروپایی و به‌روز ایران روور هستید، می‌توانید در نمایشگاه خودرو تبریز از نزدیک با آنها آشنا شوید. ساعات بازدید از این رویداد، ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۰ اعلام شده و تا روز جمعه ۲۰ مهر می‌توانید با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی شهر تبریز، خودرو های وارداتی اشکودا را از نزدیک ببینید.

خودرو وارداتی اشکودا کاروک شرکت پارس ساتر هوشمند گروه صنعتی ایران روور

همانطور که اشاره شد، غرفه گروه صنعتی ایران روور در نمایشگاه صنعت خودرو ایران ۱۴۰۳ محل نمایش نیسان سیلفی وارداتی شرکت آمیتیس خودرو نیز هست، خودرویی که در مقایسه با هایبرید های عادی، یک وجه تمایز بزرگ دارد؛ در این خودرو، تنها بخش الکتریکی پیشرانه محرک خودرو است و از بخش بنزینی، تنها برای شارژ باتری‌ها استفاده می‌شود.

در واقع، با نیسان سیلفی هایبرید، با خودرویی الکتریکی طرف هستیم که نیاز به منبع برق خارجی برای شارژ مجموعه باتری‌ها، ندارد و در عوض، این موتور بنزینی است که برق مورد نیاز باتری و بخش برقی پیشرانه را تامین می‌کند. به بیان دیگر، در رانندگی با سرعت پایین و کم‌فشار، مجموعه باتری ها تامین کننده انرژی مورد نیاز موتور برقی است و موتور بنزینی، باتری را در صورت لزوم شارژ می‌کند و در رانندگی های پُرفشار، موتور بنزینی نیز بصورت موازی و مستقیم وارد عمل می‌شود و انرژی موتور برقی را تامین می‌کند.

خودرو وارداتی نیسان سیلفی هایبرید شرکت آمیتیس خودرو گروه صنعتی ایران روور

با این این پیشرانه، نیسان سیلفی هایبرید وارداتی آمیتیس خودرو صدی تنها ۴.۱ لیتر در سیکل ترکیبی، بنزین می‌سوزاند و به لطف آن، با هر باک پُر از بنزین، توان پیمایش بی‌وقفه مسافتی بالغ بر ۱۰۰۰ کیلومتر در شرایط ایده‌آل را دارد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟