طرح تبدیل اختیاری ویژه نوبت زمستان ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه؛

فروش ریسپکت ۲ بهمن موتور به متقاضیان خرید دیگنیتی و فیدلیتی

متقاضیان نوبت زمستان ۱۴۰۲ خرید دیگنیتی یا فیدلیتی پرایم از سامانه یکپارچه، در صورت تمایل می‌توانند خودرو خود را به ریسپکت ۲ تغییر دهند.

شنبه - ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
فروش ریسپکت ۲ بهمن موتور به متقاضیان خرید دیگنیتی و فیدلیتی

طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت۲ ویژه متقاضیان خرید این خودروها در مرحله اول فروش خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه، اعلام شد. طبق اطلاعیه بهمن موتور، و بر اساس جزئیات این طرح اختیاری، آن دسته از مشتریان سامانه یکپارچه که موعد تحویل نوبت زمستان ۱۴۰۲ بوده‌اند، می‌توانند نسبت به تکمیل وجه و ثبت درخواست تغییر خودرو از فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت۲ اقدام کنند.

مشتریان بهمن موتور برای این طرح اختیاری می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح ‌شنبه ۲۵ فرودین ماه تا ساعت ۲۴ پنجشنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت فروش محصولات گروه بهمن، از قسمت واریز وجه، اقدام کنند. موعد تحویل خودروی ریسپکت۲ در این طرح تبدیل اختیاری، هفته اول مرداد ماه ۱۴۰۳ و قیمت مصوب فروش آن، ۱میلیارد و ۱۰۶میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

این خودرو در دو رنگ سفید و مشکی برای متقاضیان قابل انتخاب خواهد بود. گفتنی است تکمیل فرآیند ثبت نام تنها به صورت آنلاین بوده و با ارسال پیامک به متقاضیان مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.

فروش ریسپکت ۲ بهمن موتور به متقاضیان خرید دیگنیتی و فیدلیتی
5 از 2 رای

نظر شما چیست؟