فروش کامیون باری ۱۸ تن دوو توسط کاسپین خودرو – دی ۱۴۰۱

بخشنامه جدید فروش کامیون باری ۱۸ تن دوو ویژه دی ۱۴۰۱ با موعد تحویل نیمه دوم اسفند و افزایش قیمت به نسبت طرح پیشین، توسط کاسپین خودرو اعلام شد.

شنبه - ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
فروش کامیون باری ۱۸ تن دوو توسط کاسپین خودرو - دی ۱۴۰۱

کاسپین خودرو، نماینده رسمی دوو تراکس کره جنوبی در ایران مرحله تازه‌ای از فروش کامیون باری تک محور ۱۸ تن دوو را با تحویل نیمه دوم اسفند ۱۴۰۱ آغاز کرده است. در این مرحله از فروش کامیون باری ۱۸ تن دوو، خودروهای ثبت‌نامی به رنگ سفید و با قیمت قطعی ۳میلیارد و ۲۶۸میلیون تومان قابل عرضه می‌باشند. پیش‌پرداخت نقدی در هنگام ثبت‌نام، ۱میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان بوده و ۱میلیارد و ۲۶۸میلیون تومان باقیمانده، ۲۰روز قبل از تحویل می‌‌بایست پرداخت شود.

فروش کامیون باری ۱۸ تن دوو توسط کاسپین خودرو - دی ۱۴۰۱

متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش کامیون باری ۱۸ تن دوو می‌توانند بصورت حضوری به دفتر مرکزی فروش کاسپین خودرو واقع در تهران، کیلومتر ۱۷ جاده قدیم (فتح) شرق به غرب، نبش خیابان پنجاه‌وهشتم، پلاک ۵۹۹ و یا نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش کاسپین خودرو در سراسر کشور مراجعه فرمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن ۴۴۹۲۱۷۹۰-۰۲۱ تماس بگیرید. اطلاعات کامل پیرامون محصولات و همچنین شبکه نمایندگی‌ها را می‌توانید در سایت شرکت کاسپین خودرو به آدرس www.ckhf.ir بیابید.

کامیون باری ۱۸تن دوو دارای موتور ۶سیلندر خطی مجهز به توربوشارژر و ایرنترکولر از برند دوسان می‌باشد که با ۲۸۰ اسب‌بخار قدرت، توان تولید حداکثر گشتاوری معادل ۹۸۰ نیوتن‌متر را دارد. این موتور ۵.۸۹۰ سی‌سی به گیربکس ۶ سرعته دستی ساخت ZF متصل بوده، از باک ۲۰۰+۲۰۰ لیتری تغذیه می‌کند. حال که بحث ظرفیت سوخت شد، بد نیست بدانید ظرفیت مخزن ادبلو خودرو، ۳۸ لیتر بوده و ظرفیت روغن موتور، ۲۰ لیتر اعلام شده است. با این پیکربندی، کامیون باری ۱۸ تن دوو حداکثر توان شیب‌روی ۳۶ درصد و توان دستیابی به حداکثر سرعت ۱۱۷ کیلومتر در ساعت را دارد.

کامیون باری ۱۸ تن دوو کاسپین خودرو

از جمله متعلقات فنی قابل ذکر آن نیز باید به کلاچ تک‌صفحه‌ای خشک هیدروپنوماتیک، ترمز پنوماتیکی ساخت وبکو با ASR+ABS به همراه ترمز دستی و ترمز کمکی (خفه‌کن ترمز) با مخزن باد ۶۰ لیتر و فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم در دو جهت اشاره کنیم.

در محصول کامیون باری ۱۸ تن دوو که به عنوان یک خودرو دو سرنشین با وزن ناخالص ۱۸ تُن عرضه می‌‎شود، وزن خودرو بدون بار، ۵.۸ تُن بوده و حداکثر ظرفیت مجاز محورها، به ترتیب ۷.۱ تُن بر محور جلو و ۱۱.۵ تُن بر محور عقب اعلام شده است. طول خودرو، ۸.۷متر و فاصله بین دو محور، ۵.۵متر می‌باشد. عرض و ارتفاع نیز به ترتیب ۲.۵۱۵ و ۳.۰۵۰میلیمتر اعلام شده است.

کامیون باری ۱۸ تن دوو کاسپین خودرو

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟