پیش از آغاز تولید در سایت های ترکیه و فرانسه؛

تست موفقیت‌آمیز اتوبوس بین-شهری برقی مرسدس-بنز eIntouro

اتوبوس برقی مرسدس-بنز eIntouro برپایه اینتورو دیزلی و برای کاربری های بین شهری نظیر اتوبوس مدرسه، شاتل‌باس، تفریحی و … توسعه یافته.

سه شنبه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۴
اتوبوس بین-شهری برقی مرسدس-بنز eIntouro

اتوبوس بین شهری تمام-الکتریکی مرسدس-بنز ائی-اینتورو با موفقیت اولین تست درایو مشتری را در یک مسافت ۳۸۰ کیلومتری در جاده های زوریخ سوئیس تا روست آلمان و بالعکس را پُشت سر گذاشت و حال، آماده می‌شود تا اولین رونمایی رسمی خود را در باس‌ورلد ۲۰۲۵، تجربه کند.

اتوبوس بین-شهری برقی مرسدس-بنز eIntouro

این اتوبوس بین-شهری تمام-الکتریکی که قرار است از ۲۰۲۶ روی خطوط تولید اتوبوس دایملر در ترکیه و فرانسه برود، پیکربندی پیشرانه متفاوت از خانواده eCitaro داشته، از باتری های LFP ساخت CATL با ظرفیت ۲۰۷ یا ۴۱۴ کیلووات‌ساعت و موتور برقی ساخت ZF (از نوع CeTrax) با ۳۲۰ کیلووات قدرت و ۴.۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد.

برای این محصول، دو اتاق ۱۲.۱۸ متری استاندارد و ۱۳.۰۹ متری M در نظر گرفته شده و بسته به سفارش، می‌تواند ظرفیت ۴۹ تا حداکثر ۶۳ صندلی را داشته باشد.

اتوبوس بین-شهری برقی مرسدس-بنز eIntouro

اگر تناسبات و طراحی Mercedes-Benz eIntouro برای شما آشناست، باید اشاره به این داشته باشیم که در اصل، برپایه اتوبوس دیزلی مرسدس-بنز با نام اینتورو طراحی و مهندسی شده.

با این محصول، برای اولین بار مرسدس-بنز می‌تواند در کاربری های بین-شهری نظیر اتوبوس مدرسه، شاتل‌باس، مسیرهای تفریحی و همینطور سفرهای بین-شهری کوتاه، یک آلترناتیو پاک و بدون آلایندگی ارائه دهد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟