توسط آرتان موتور و نمایندگی قاسم‌پور محقق شد؛

کسب رتبه برتر خدمات پس از فروش نمایندگی‎های آرین پارس موتور در گزارش جدید ISQI

دو نمایندگی آرتان موتور آریایی و نمایندگی قاسم‌پور لاماری موفق به کسب رتبه برتر در بین نمایندگی‎های خدمات پس از فروش خودروسازی‌های کشور شدند.

چهارشنبه - ۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کسب رتبه برتر خدمات پس از فروش نمایندگی‎های آرین پارس موتور در گزارش جدید ISQI

در مراسم تجلیل از برترین‌های خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)برگزار شد، نمایندگی‌های برتر شرکت‎های خودروسازی معرفی شدند. بر این اساس دو نمایندگی آرتان موتور آریایی و نمایندگی قاسم‌پور شرکت آرین پارس موتور موفق به کسب رتبه برتر در بین نمایندگی‎های خدمات پس از فروش خودروسازی‌های کشور شدند. این موفقیت چشمگیر نتیجه تلاش‌های مستمر، دقت فنی، و توجه به نیازهای مشتریان توسط این نمایندگی‌ها است که توانسته‌اند در میان رقبا جایگاه برجسته‌ای را از آن خود کنند.

براساس ارزیابی‌های انجام‌شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که در بین تمام نمایندگی‎های خودروسازان کشور در حوزه خدمات پس از فروش انجام شده است، این نمایندگی‌ها به دلیل رعایت استانداردهای بالا در ارائه خدمات با کیفیت، دقت در ارائه تعمیرات و خدمات فنی، سرعت عمل در رفع مشکلات فنی خودروها، و مهم‌تر از همه، تأمین به‌موقع و دقیق قطعات یدکی، توانستند امتیازات بالایی کسب کنند.

یکی از عوامل اصلی در کسب این رتبه‌، دقت در ارائه خدمات و عدم نیاز به مراجعه مجدد مشتریان به تعمیرگاه پس از انجام خدمات است. این نکته‌ای است که همواره در ارزیابی‌های کیفیت خدمات پس از فروش مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا نشان‌دهنده کیفیت بالای تعمیرات و خدمات ارائه شده است.

این دستاورد نشان‌دهنده توانمندی‌های برجسته نمایندگی‌های آرین پارس موتور در ارائه خدمات پس از فروش و همچنین ارتقاء استانداردهای کیفی و مشتری‌مداری است. هدف اصلی برند لاماری | Lamari، همواره ارائه خدمات با کیفیت و بر اساس استانداردهای شرکت آرین پارس موتور در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان بوده است و این رتبه‌ها به عنوان تاییدی بر تلاش‌های مستمر آنها در جهت بهبود و ارتقاء خدمات پس از فروش محسوب می‌شود.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟