با قیمت مصوب جدید و تحویل ۹۰ روز کاری؛

فروش فوق‌العاده لاماری ایما – مهر ۱۴۰۳

طرح فروش جدید خودرو لاماری ایما، با قیمت مصوب ۱میلیارد و ۶۷۳میلیون تومان، از ۲۳ تا ۲۹ مهر به اجرا درمی‌آید و ویژه منتخبین سامانه یکپارچه است.

یکشنبه - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳
فروش فوق‌العاده لاماری ایما – مهر ۱۴۰۳ - Lamari Eama Green

هشتمین مرحله فراخوان فروش خودرو لاماری ایما، ویژه متقاضیان خرید این خودرو از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت آرین پارس موتور، ابلاغ شد. طبق این بخشنامه فروش اعلامی توسط آرین پارس موتور، قیمت مصوب و نهایی لاماری ایما، ۱میلیارد و ۶۷۳میلیون تومان در نظر گرفته شده و تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، در ۹۰ روز کاری صورت خواهد گرفت.

شرایط فروش فوق‌العاده لاماری ایما – مهر ۱۴۰۳
قیمت مصوبموعد تحویلجریمه تاخیر
۱.۶۷۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان۹۰ روز کاری۳۶% سالیانه
رنگ‌های قابل‌عرضه:
سفید، مشکی، سبز، خاکستری، قرمز
زمان ثبت‌نام: ۲۳ الی ۲۹ مهر ۱۴۰۳

برای آن دسته از متقاضیانی که واجد شرایط خرید خودرو از هشتیمن فراخوان فروش لاماری ایما هستند، امکان انتخاب از بین رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز وجود دارد. شروع ثبت‌نام نیز از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ مهر تا پایان روز یکشنبه ۲۹ مهر خواهد بود. گفتنی است برای این نوبت، سود مشارکت و یا انصراف لحاظ نشده اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۳۶% سالیانه جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود.

متقاضیان نوبت‌دهی شده، جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اعلامی توسط شرکت آرین پارس موتور، می‌بایست در بازه زمانی مذکور به سایت فروش لاماری مراجعه فرمایند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟