چهره جدید پایتخت با بیلبورد های موسو گرند "خان"؛

پیکاپ خان در خیابان های تهران

با شروع کمپین محیطی “نهایت ماجراجویی” صنایع خودروسازی ایلیا، به نظر می‌آید به ورود خودرو سانگ یانگ موسو گرند “خان” به بازار نزدیک شده‌ایم.

دوشنبه - ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
پیکاپ خان در خیابان های تهران

پاییز ۱۴۰۳، خیابان‌های تهران با بیلبوردهای صنایع خودروسازی ایلیا رنگین شده است. کمپین “نهایت ماجراجویی” با محوریت ورود موسو گرند-خان به بازار ایران آغاز شده است و به نظر می‌رسد اکران این بیلبوردها نوید ورود موسو گرند “خان” به بازار را می‌دهد.

چهره جدید پایتخت با بیلبورد های موسو گرند "خان"؛ پیکاپ خان در خیابان های تهران

پیش‌تر صنایع خودروسازی ایلیا ورود گرند-خان به بازار توسط این مجموعه را اعلام کرده بود و اکنون با شروع فصل جدید، باید بازار آماده میزبانی از این خودروی کره‌ای باشد. در خبرها نیز داشتیم که معاون بازاریابی و فروش خودروسازی ایلیا از ورود و عرضه پیکاپ سانگ‌یانگ موسو گرند “خان” به بازار خبر داده بود، و این که قرار است پیکاپ کره‌ای سانگ یانگ توسط خودروسازی ایلیا تولید و عرضه شود.

چهره جدید پایتخت با بیلبورد های موسو گرند "خان"؛ پیکاپ خان در خیابان های تهران

عقیل مصطفایی همچنین درباره شرایط عرضه و فروش پیکاپ موسو گرند-خان اظهار کرده بود که شرایط فروش و زمان عرضه این خودرو در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و این که انتظار می‌رود تا به زودی شاهر فروش این خودرو باشیم. حال به نظر می‌رسد با شروع کمپین محیطی “نهایت ماجراجویی” ورود خودروی گرند-خان به بازار بیش از هر زمان دیگری پر رنگ شده است و احتمالا در نیمه دوم مهرماه، شرایط فروش این خودرو توسط صنایع خودروسازی ایلیا اعلام خواهد شد.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟