تیپ آفرودی‌تر مدل ۲۰۲۵ Ford Explorer معرفی شد؛

غول مرحله آخر فورد را ببینید

تیپ آفرودی‌تر مدل ۲۰۲۵ فورد اکسپلورر با یک ظاهر مناسب‌سازی شده برای آفرود و یک سری قابلیت ها و جزئیات مناسب برای آفرود، رونمایی شد.

یکشنبه - ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۸
شاسی بلند فول سایز ۳ ردیف سرنشین فورد اکسپلورر برای مدل ۲۰۲۵ آفرودی تر شد

فورد برپایه مدل ۲۰۲۵ اکسپدیشن که شاسی‌بلند فول‌سایز این خودروساز آمریکایی به حساب می‌آید، یک تیپ جدید با نام Expedition Tremor معرفی کرده که تیپ آفرودی‌تر این خودرو به حساب می‌آید و رگه‌هایی از فورد F-150 رپتور را در خود دارد. انتظار می‌رود فورد از اواخر این ماه فروش Expedition Tremor را با قیمت پایه‌ای در حدود ۷۵ هزار دلار آغاز کند.

شاسی بلند فول سایز ۳ ردیف سرنشین فورد اکسپلورر برای مدل ۲۰۲۵ آفرودی تر شد

این SUV بزرگ فورد از موتور ۳.۵ لیتری توئین‌توربو ۴۴۰ اسب‌بخار بهره می‎‌برد، یعنی همان موتوری که تنها بر روی مجهزترین تیپ اکسپدیشن، یعنی پریمیوم عرضه می‌شود. این موتور به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل است و محرک چهار چرخ می‌باشد.

فورد Expedition Tremor دارای قفل دیفرانسیل الکترونیکی محور عقب نیز هست و به لطف بهره‌مندی از سیستم های کمکی نظیر حالت خزش در سنگلاخ، حرکت تک‌پدال با سرعت پایین و Trail Turn Assist برای مانورپذیری بهتر در فضا های تنگ و باریک، و البته، ارتفاع سواری بالاتر و رینگ‌های ۱۸ اینچ پوشش یافته با تایرهای ۳۳ اینچ آفرود General Grabber که مشابه نمونه به‌کار رفته در F-150 Tremor هستند، قابلیت های آفرودی بالاتری به نسبت تیپ های دیگر ارائه می‌دهد.

شاسی بلند فول سایز ۳ ردیف سرنشین فورد اکسپلورر برای مدل ۲۰۲۵ آفرودی تر شد

یک سری اجزا و جزئیات نیز همانطور که اشاره شد، با الهام از فورد F-150 رپتور برای نمونه آفرودی‌تر فورد اکسپدیشن ۲۰۲۵ طراحی و مهندسی شده‌اند. فورد اکسپدیشن ترمور در لایناپ ۲۰۲۵ این شاسی‌بلند ۳ ردیف سرنشین فول‌سایز، جانشین تیپ تیمبرلاین می‌شود.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟